عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ مهرماه

در این بسته خبری از توزیع روزانه ۱۸۰۰ تن آسفالت در معابر کرمانشاه تا قطعه دوم قطار شهری کرج روی ریل پیشرفت و تبدیل وضعیت ۴۷۳۵ نفر از کارکنان قراردادی و حجمی شهرداری تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اتمام پروژه صاروج، اعتماد سرمایه‌گذاران شهری را جلب می‌کند

سعید شعرباف، شهردار کرمان با اشاره به اینکه شهرداری عایدی مالی قابل توجهی از پروژه مجتمع صاروج پارس ندارد، گفت: در اتمام این پروژه مساله حساب و کتاب‌های مالی مطرح نیست بلکه این پروژه انتفاعی اجتماعی و عمومی برای ایجاد اعتماد در سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهر است.

قطعه دوم قطار شهری کرج روی ریل پیشرفت است

مهرداد کیانی، شهردار کرج خاطرنشان کرد: ساخت و تجهیز قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج با اتخاذ تدابیر لازم و حمایت مالی مدیریت شهری روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ مهرماه

۱۲۸ ساختمان مهم و ناایمن در مشهد شناسایی شده است

حمیدرضا کافی نیا، معاون آموزش، پیشگیری و نظارت سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ۱۲۸ ساختمان مهم اما ناایمن در مشهد شناسایی و اطلاعات آن‌ها در سامانه جامع مدیریت و نظارت بر عمران و توسعه استان‌های سراسر کشور (منتاک) بارگذاری شده است.

تصویب سند توسعه هفت محله هدف بازآفرینی در ستاد بازآفرینی خراسان رضوی

محمود عبداله‌زاده، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد، از تصویب سند توسعه هفت محله هدف بازآفرینی مشهد، در آخرین جلسه ستاد بازآفرینی خراسان رضوی خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ مهرماه

روزانه ۱۸۰۰ تن آسفالت در معابر کرمانشاه توزیع می‌شود

عرفان متعبد، مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه از توزیع روزانه ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ تن آسفالت در سطح معابر شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: با تداوم این روند تا پایان سال به وضعیت خوبی در زمینه آسفالت شهر می‌رسیم.

بهبود و روان‌سازی ترافیک در محور ورودی شهر بوشهر

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر گفت: بهبود و روان‌سازی ترافیک در محور ورودی شهر بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

تبدیل وضعیت ۴۷۳۵ نفر از کارکنان قراردادی و حجمی شهرداری تهران

مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از تبدیل وضعیت چهار هزار و ۷۳۵ نفر از کارکنان قراردادی و حجمی از سال ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد.

کد خبر 696134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.