دستگیری سارقان با ۱۲۲ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق قطعات خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان و کشف ۱۲۲ فقره سرقت با دستگیری این متهمان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو شامل باتری و دستگاه ای‌سی‌یو از خودروهای وانت‌بار در شهرستان فلاورجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی سرانجام متوجه شدند عاملان این سرقت‌ها دو نفر هستند که در ساعات خلوت و پایانی شب در خیابان‌ها و کوچه‌ها پرسه می‌زنند و در یک فرصت مناسب کاپوت خودروها را باز و اقدام به سرقت می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران واحد گشت کلانتری ۱۱ شهر فلاورجان حین گشت‌زنی در سطح حوزه مأموریتی خود خودروی سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی سارقان یک دستگاه ecu وانت پیکان و چند اهرم نگهدارنده باتری خودرو کشف شد، ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه با اسناد و مدارک مستند پلیس در نهایت به جرم خود اعتراف کردند و از ۱۲۰ فقره سرقت شامل ۱۰۵ فقره سرقت باتری و ۱۷ فقره سرقت ecu پرده برداشتند.

سردار هاشمی‌فر از دستگیری یک فرد مالخر با اعتراف متهمان خبر داد و گفت: هر سه نفر دستگیر شده در نهایت با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش در سطح جامعه و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان خط قرمز پلیس است، ادامه داد: شهروندان ضمن همکاری با پلیس و توجه به هشدار و توصیه‌های پیشگیرانه پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 696132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.