کاریکاتور هاآرتص درباره وحشت دولت اسرائیل از حملات حماس

روزنامه عبری‌زبان هاآرتص در کاریکاتوری وحشت جامعه و دولت رژیم صهیونیستی را از عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص که طی روزهای گذشته نسبت به عملکرد ضعیف نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل بارها انتقاد کرده است و خواستار استعفای وی شده بود، صبح امروز این کاریکاتور را در سایت خود منتشر کرده است.

این کاریکاتور ترس و وحشت حاکم بر دولت و جامعه اسرائیل از حمله حماس به اراضی اشغالی و عملیات طوفان‌الاقصی را به تصویر می‌کشد.

صبح روز شنبه گذشته نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنیمت گرفته شدن خودروها و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همه نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

کاریکاتور هاآرتص درباره وحشت دولت اسرائیل از حملات حماس

رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات بزرگ و غافلگیرانه مقاومت، از هفته گذشته به صورت مداوم شهرها و مناطق مسکونی نوار غزه را بمباران می‌کند؛ بنابر آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در روز یکشنبه، تاکنون ۲۳۲۹ فلسطینی در حملات جنگنده‌های صهیونیستی به شهادت رسیدند و بیش از ۹۰۴۲ نفر نیز زخمی شدند.

کد خبر 696129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.