بهبود کیفیت فضاهای عمومی کانادا با هوشمندسازی

مدیران بریتیش‌کلمبیا در کانادا از آغاز طرحی آزمایشی به مدت دو سال در شهر خبر داده‌اند و امیدوار هستند از این طریق کیفیت و ایمنی فضاهای عمومی را بهبود بخشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، افزایش ایمنی شهروندان در خیابان‌ها، بهبود مدیریت و ارتقای کیفیت فضاهای شهری از مهم‌ترین اقدامات مدیران بریتیش‌کلمبیا برای اجرای طرح آزمایشی دوسالانه خواهد بود که قرار است با همکاری نهادهای مختلف شهری محقق شود. در این راستا، از رویکردهای شهر هوشمند بهره گرفته خواهد شد و به دنبال آن اقتصاد شهر رونق خواهد یافت، ضمن این‌که مدیریت فضاهای پارک شهری نیز بهبود قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد.

بهبود داده‌محور کیفیت زندگی در بریتیش کلمبیا

مدیران بریتیش‌کلمبیا در نظر دارند بهبود کیفیت زندگی شهروندان را از طریق هوشمندسازی ارائه خدمات با تمرکز بر فراهم آوردن قابلیت تفکیک داده‌ها ممکن کنند. در این راستا، مدیران به همکاری با یکی از کمپانی‌های فناوری شهر پرداخته‌اند و در نظر دارند از رویکردهای هوشمند آن برای تفکیک پیشرفته داده‌های ثبت شده در سنسورهای هوشمند برای بهبود خدمات شهری در دنیای واقعی بهره بگیرند و در واقع بر استراتژی‌های داده‌محور تمرکز کنند. این افراد امیدوار هستند که به واسطه اجرای این پروژه، نه‌تنها کیفیت زندگی را برای شهروندان بهبود ببخشند، بلکه شهری هوشمند و آینده‌نگر به وجود بیاورند که نسل‌های آینده نیز در آن سطح بالای زندگی را تجربه خواهند کرد.

بهبود کیفیت فضاهای عمومی کانادا با هوشمندسازی

هوشمندسازی بریتیش‌کلمبیا کارمندان شهرداری را قادر می‌کند از داده‌های مربوط به سوانح خیابانی طی پنج سال گذشته برای شناسایی مناطق پرخطر شهر بهره بگیرند و به اعمال اقدامات مناسب برای بهبود وضعیت آن‌ها با هدف افزایش ایمنی تردد در آن‌ها بپردازند. این‌که مکان‌های پرخطر شهر شامل تقاطع‌های مهم یا معابر کوچک و ناشناخته باشد، اهمیت خاصی میان مدیران نخواهد داشت؛ اقدامات لازم برای به حداقل رساندن احتمال وقوع سوانح در همه آن‌ها تا رسیدن به ایمنی رضایت‌بخش اجرا خواهد شد.

علاوه بر این، کارکنان شهرداری قادر خواهند بود اثرات اقتصادی رویدادهای بزرگ را از طریق تجزیه و تحلیل الگوهای موجود ارزیابی کنند و تدابیر ارزشمندی را برای رونق آن‌ها ارائه دهند.

کد خبر 696116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.