ورزش‌های همگانی در شهر سنندج محله‌محور برگزار شود

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: با هدف ارتقای فرهنگ ورزش همگانی در کنار توجه به ورزش قهرمانی، باید محله‌محور کردن ورزش همگانی در سطح محلات شهر سنندج بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسعد فریدی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در جلسه کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: هر اقدامی در حوزه ورزش می‌تواند سرمایه‌گذاری محسوب شود و توجه به این حوزه باعث کاهش بسیاری از هزینه‌ها از جمله در حوزه درمان و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: ورزش در ایجاد شادابی و نشاط در جامعه بسیار مؤثر است که در این راستا باید برای همگانی‌کردن فعالیت‌های ورزشی در سطح شهر تلاش مضاعفی کرد.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: جامعه پیشرفته امروزی، جامعه‌ای است که به ورزش دیگر فقط به چشم تفریح و سرگرمی نگاه نکند، بلکه آن را از ابزارهای مهم رسیدن به تندرستی، نشاط، هدف‌های کلان اقتصادی و اجتماعی خود در سطح بین‌الملل بنگرد.

وی اضافه کرد: جامعه‌ای که میزان آمارهای ورزشی آن به لحاظ کمیت و کیفیت بیشتر باشد، موفقیت‌های چشمگیرتر و سطح پیشرفت بالایی در حوزه‌های اقتصادی نیز در جوامع بین‌المللی دارد.

ورزش‌های همگانی در شهر سنندج محله‌محور برگزار شود

فریدی با اشاره به افزایش گذرگاه‌های ورزشی در سطح شهر سنندج نیز گفت: با هدف ارتقای فرهنگ ورزش همگانی در کنار توجه به ورزش قهرمانی، باید محله‌محور کردن ورزش همگانی در سطح محلات شهر سنندج بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: قدردان زحمات رؤسای پیشین کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج در سال اول و دوم دوره ششم هستیم و امیدوارم که ما نیز با هم‌فکری صاحب‌نظران امر ورزش، بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به جامعه هدف ارائه دهیم.

کد خبر 696072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.