برای فوتبال حرفه‌ای باید هزینه کرد / پرسپولیسی‌ها حق دارند اما اعتصاب درست نیست

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اعضای تیم و مسئولان کمی رعایت کنند تا پرسپولیس آسیب نبیند، بازیکن و سرمربی حق دارد، چراکه از این طریق زندگی خود را پشت سر می‌گذارد و اکنون همچون دهه‌های گذشته نیست که افراد به عشق پرسپولیس از حق‌ و حقوق خود می‌گذشتند.

محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره وضعیت تیمی پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل این تیم به شرایط روحی‌وروانی بسیار خوبی دست پیدا کرد و فکر می‌کنم قرمزپوشان با نفراتی که جذب کرده‌اند روزبه‌روز بهتر می‌شوند، بی‌شک شاگردان گل‌محمدی برای لیگ ایران مشکلی نخواهند داشت و تنها در آسیا مسیر دشواری پیش‌روی آن‌ها است.

وی افزود: در هرحال فوتبال حرفه‌ای شده است و تنها پول می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند چراکه از یک طرف مربی در مسیر حرفه‌ای خود با مشکلی مواجه نخواهد شد و از طرفی هم بازیکنان انگیزه بالایی خواهند داشت و در صورت فراهم شدن این دو مهم تیم عملکرد خوبی ارائه می‌دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان پیرامون حواشی اخیر قرمزپوشان تصریح کرد: بی‌شک حواشی به وجود آمده می‌تواند عملکرد روبه‌جلوی پرسپولیس را متوقف کند، زمانی‌که تیم به هماهنگی لازم رسیده است یک اعتصاب، یک شوک و حاشیه می‌تواند آن‌را را از مسیر درست خارج کند و امیدوارم مسئولان فکری به حال قرمزپوشان کنند؛ همه مشکلات شاگردان گل‌محمدی نشئت گرفته از مسائل مالی است و در این بین تنها هوادار آزار می‌بیند، چراکه تماشاگران با شرایط سختی به ورزشگاه می‌روند.

وی ادامه داد: امیدوارم هم اعضای تیم و هم مسئولان کمی رعایت کنند تا پرسپولیس آسیب نبیند، بازیکن و سرمربی حق دارد، چراکه از این طریق زندگی خود را پشت سر می‌گذارد و اکنون همچون دهه‌های گذشته نیست که افراد به عشق پرسپولیس از حق و حقوق خود می‌گذشتند؛ بازیکن بیمه و شغل دیگری ندارد و به همین دلیل باید حق را به آن‌ها داد؛ تاکید می‌کنم که وزارت ورزش باید فکری به حال این تیم کند.

برزگر در رابطه با بازگشت گل‌محمدی خاطرنشان کرد: هنگامی‌که یک حاشیه وارد تیم می‌شود، می‌تواند در درازمدت تأثیرگذار باشد، پرسپولیس یک خانواده است و بحث‌های فراوانی ممکن است در آن شکل بگیرد؛ ای کاش این حواشی در روزهای اخیر برای قرمزپوشان به وجود نمی‌آمد و حالا که این اتفاق افتاده است باید شرایط کنترل شود.

وی پیرامون شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: اولویت تیم ملی ایران است و با اینکه تیم‌های لیگ برتری شرایط دشواری خواهند داشت، اما باید بین سرمربی تیم کشورمان و باشگاه‌ها تعامل برقرار شود.

کد خبر 696062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.