ایجاد بیش از ۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سال جاری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در سال جاری برای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، تاکنون ۳۶۶۲ فرصت شغلی ایجاد شده است.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۶۲ فرصت شغلی با هدایت و مشاوره، استفاده از طرح‌های راهبران شغلی و معرفی به مراکز کاریابی، برای مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

وی تعداد مددجویان مشغول به کار شده در طرح‌های راهبران شغلی را ۶۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: تمرکز این طرح بیشتر بر حمایت از سرپرستانی که توانایی اشتغال خارج از منزل را ندارند و زنان سرپرست خانوار است تا امکان تربیت و آموزش فرزندان و حتی نگهداری همسران بیمارشان در کنار اشتغال برای آن‌ها فراهم شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به تسهیلات ارائه شده به طرح‌های مددجویی تصریح کرد: در این مدت به ۳۵۷۲ طرح مددجویی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال با ارزشی بالغ بر ۳۹۹ میلیارد و ۱۲۹ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه آموزش مؤثرترین راه برای قرارگیری مددجویان در ریل اشتغال است، گفت: برای ورود افراد تحت حمایت به بازار کار بیش از ۸۴۰ نفر دوره آموزشی از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار شده است.

کد خبر 696060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.