کشف ۲۷ تن آرد قاچاق در شهرستان باشت

فرمانده انتظامی شهرستان باشت گفت: طی شش ماه نخست سال‌ جاری، ۲۷ تن آرد قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی مسعودجو امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۸ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال کالای قاچاق امسال در شهرستان باشت کشف شد.

وی افزود: لوازم خانگی، آرایشی، بهداشتی و خوراکی از مهمترین کالاهای کشف شده امسال در این شهرستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان باشت خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست امسال تعداد ۴۳۶ رأس دام قاچاق از سوی مأموران انتظامی این شهرستان امسال کشف شد و در این زمینه شش نفر دستگیر و شش دستگاه ایسوزو نیز متوقف شد.

وی اضافه کرد: این میزان دام در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محورهای این شهرستان کشف شد.

مسعودجو تاکید کرد: بیش از شش هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی، انواع نوشیدنی، انواع البسه و مکمل انرژی‌زا قاچاق امسال در این شهرستان کشف شد.

وی کاهش هفت درصدی سرقت، کاهش ۱۲ درصدی تصادفات و کاهش ۱۰۰ درصدی جرایم خشن را از دیگر اقدامات نیرو انتظامی در سال‌جاری دانست و تصریح کرد: امسال ۲۲ سارق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی باشت گفت: بیش از پنج کیلوگرم و ۱۲۹ گرم انواع موادمخدر امسال در این شهرستان کشف و در این زمینه سه قاچاقچی و خرده‌فروش و ۲۴ معتاد دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۲۷ تن آرد قاچاق در شش ماهه نخست امسال کشف و ضبط شد، افزود: در این زمینه ۱۱ نفر قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 696043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.