انجام بیش از ۸ هزار بازرسی از بازارهای استان گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: به‌منظور نظارت بر بازار و جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی و کم‌فروشی، بیش از هشت هزار بازرسی از سطح بازار در استان گلستان انجام شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمهدی حسینی صبح امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان استاندارد یک سازمان مستقل دولتی حاکمیتی است که بر حوزه‌های ایمنی و سلامت مردم نظارت دارد.

وی افزود: نظارت بر تولید کالاها در ۵۰۰ واحد تولیدی استان، محموله‌های صادرات و واردات، عرصه‌های امنیت‌غذایی، ایمنی و سلامت و نظارت بر حوزه‌های خدماتی از جمله حوزه‌های تخصصی سازمان استاندارد است که نظارت ویژه دارد.

مدیرکل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد: نظارت بر ۱۵۰ نازل عرضه سوخت، زمین‌های بازی و شهربازی، نظارت بر ۱۱ هزار و ۵۰۰ آسانسور، پنج هزار ترازو در بازار، ۵۰۰ باسکول و طلا و مصنوعات گران‌بها و در مجموع بیش از هشت بازرسی در سطح بازار استان انجام شده است.

وی ادامه داد: دوره تحول سازمان استاندارد در حوزه ارزیابی خدماتی در کلاس‌های درس و مدارس، هتل و آپارتمان‌ها، رستوران‌ها، دفاتر پستی وسالن‌های ورزشی آغاز شده و نظارت بر این عرصه در دستور کار این سازمان قرار گرفته است‌.

حسینی گفت: به‌زودی نظارت بر خدمات پس از فروش خودروها و لوازم یدکی نیز در دستور کار استاندارد قرار خواهد گرفت.

مدیرکل استاندارد گلستان افزود: امروز پس از ۱۱ سال و برای نخستین‌بار، آزمون کارشناسی رسمی استاندارد هم‌زمان در سراسر کشور در استان گلستان برگزار شد.

کد خبر 696033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.