اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با فسخ قرارداد گل‌محمدی مخالفت کردند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیئت مدیره متفق‌القول با نامه فسخ قرارداد گل‌محمدی مخالفت خودشان را اعلام کردند و ایشان همچنان به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایمنا، رضا درویش درباره نتیجه جلسه هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: امروز پیرامون نامه‌ای که یحیی گل‌محمدی فرستاده بودند و مصاحبه‌ای که داشتند، البته از قبل قرار این جلسه گذاشته شده بود اما اعضای هیئت مدیره متفق‌القول با نامه فسخ قرارداد گل‌محمدی مخالفت خودشان را اعلام کردند و ایشان همچنان به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه می‌دهد. یکی از دلایل فسخ قرارداد گل‌محمدی که درخواست به حق بازیکنان تیم هست، دیرکرد آپشن‌های تیم است.

وی ادامه داد: می‌دانید که سوای آپشن‌های قهرمانی، اکثر بازیکنان آپشن‌های دیگر هم داشتند که محقق نشده است. هیئت مدیره بر آن شد تا هرچه زودتر منابع مالی را مشخص کند، ما از روز پنجشنبه هم درخواستی از سازمان خصوصی‌سازی داشتیم که یک جلسه فوق‌العاده برگزار شود و امشب هم قرار است یک جلسه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم از منابعی که داریم بهره ببریم تا گوشه‌ای از آپشن‌ها را پرداخت کنیم و اعضای تیم از آن بتوانند بهره ببرند.

کد خبر 696027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.