قیمت مسکن شمال (چابکسر) / ویلای دوبلکس چوبی فقط ۵۰۰ میلیون تومان!

بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر مربع ویلا در چابکسر از دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵۳ میلیون تومان متغیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر مربع ویلا در چابکسر از توابع شهرستان رودسر در شمال کشور، از دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵۳ میلیون تومان متغیر است، یک ویلای ۲۳۰ متر مربعی در این منطقه با قدمت بیش از یک سال به قیمت هر متر مربع ۷ میلیون تومان عرضه شده است، این ویلا دارای سند تک‌برگ بوده و دارای انشعابات با کنتور وصل است. به گفته مشاور املاک آن منطقه فاصله این ویلا تا دریا ۱۰ دقیقه است.

همچنین یک ویلا باغ ۳۷۰ متر مربعی در این منطقه عرضه شده است که سال ساخت آن ۱۳۹۵ است و قیمت هر متر مربع از آن ۲۹ میلیون و ۴۶۹ هزار تومان است، مالک این واحد مسکونی مدعی است که این ملک سند تک‌برگ بافت شهری دارد، همچنین این واحد مسکونی دارای سه اتاق و مجهز به گرمایش از کف است.

علاوه بر این یک ویلا ۱۲۵ متر مربعی در این منطقه عرضه شده که قیمت کل آن، ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. این ویلا دارای دو اتاق خواب، پارکینگ و بالکن بوده و مشاور املاک ادعا می‌کند که این نرخ زیر قیمت منطقه است.

یک ویلای نیم‌پیلوت نیز با متراژ ۱۸۰ متر مربعی نیز در همین منطقه عرضه شده است. این ویلا سه‌خوابه است و قیمت هر متر مربع آن را ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مطرح کرده‌اند، این ویلا دارای سند تک‌برگ و در شهرک ساخته شده است.

همچنین قیمت یک ویلای ساحلی ۲۰۰ متری در این منطقه ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است، این واحد ویلایی دارای سه اتاق خواب و سند تک‌برگ است.

مطالعه بیشتر:

هدف‌گذاری برای ایجاد ۲۷ شهر ساحلی و ۵۰ شهرک مسکونی جدید در کشور

کد خبر 696005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.