نصب المان گله آهو و گلدان ملیله در زنجان

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: با هماهنگی صورت گرفته، المان گله آهو و گلدان ملیله در زنجان نصب می‌شود.

مجید دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه المان‌های شهری به عنوان عنصر شاخص از شهر ابزاری ارزشمند برای معرفی هویت شهر هستند، اظهار کرد: نمادها و المان شهری که در فضاهای عمومی نصب می‌شوند، علاوه بر افزایش زیبایی بصری شهر موجب معرفی هرچه بهتر مفاخر، مشاهیر و آداب و رسوم شهر به شهروندان به ویژه گردشگران می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته المان‌های فاخری در راستای معرفی صنایع دستی و آداب و رسوم در شهر زنجان نصب شده است، افزود: المان‌هایی که در آینده نزدیک در شهر زنجان نصب خواهد شد، گله آهو و ملیله است.

سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه در حال انتخاب پیمانکار برای المان غواصان دریادل نیز هستیم، خاطرنشان کرد: پس از انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و اگر اجرایی شود، جز ۵ یا ۶ نماد برتر کشور خواهد شد.

وی تاکید کرد: کلیات المان میدان ۱۵ خرداد به پایان رسیده است، اما طرح مربوط به آن قطعه‌ای که قرار است روی المان کار شود و توسط مشاور تأیید نشده است.

دوستی با اشاره به اینکه کلیات المان هیچ تغییری نخواهد کرد، ادامه داد: فقط یک قطعه خارجی در قالب کتیبه یا هر چیز دیگری به المان الحاق خواهد شد تا فضاهای خالی دور المان را پر کند.

سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان با بیان اینکه سازمان سیما و منظر بهره‌بردار این المان است و معاونت امور زیربنایی آن را اجرایی کرده است، گفت: امیدواریم هرچه زودتر این قطعه نیز به المان مربوطه الحاق شود.

وی با بیان اینکه بودجه المان‌ها در طول سال متفاوت است، افزود: پس از اینکه موضوع المان‌ها در شورا مطرح شد، بودجه مربوطه به آن اختصاص پیدا می‌کند و سپس بر اساس تصویب شورا اجرای المان‌ها انجام می‌شود.

کد خبر 695996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.