متروی کرج روی ریل پیشرفت / ایستگاه شهید سلطانی به‌زودی افتتاح می‌شود

شهردار کرج گفت: عملیات روسازی و ریل‌گذاری، حد فاصل ایستگاه چهارراه طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی به سرعت در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد کیانی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در حاشیه بازدید از روند پیشرفت تونل‌های حفاری شده قطار شهری کرج که با حضور استاندار البرز انجام شد، اظهار کرد: توسعه مترو از اقدامات زیرساختی شهر است که نقش بسزایی در حمل‌ونقل عمومی و گذر از گره‌های ترافیکی دارد.

وی افزود: در این مقطع زمانی، اتصال قطار شهری کرج به ایستگاه شهید سلطانی در خط پنج متروی تهران از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری به‌شمار می‌رود.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: عملیات روسازی و ریل‌گذاری به مساحت سه کیلومتر از مسیر هشت کیلومتری ایستگاه چهارراه طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی انجام شده و ریل‌گذاری سایر مسیر و ایستگاه‌های میانی هفت تیر، مصباح و امام حسین (ع) با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۷ درصدی انجام کار در ایستگاه شهید سلطانی تاکید کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج، ایستگاه‌های مترو یک به یک در حال تکمیل و خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان است.

کیانی با اشاره به نقش مهم تعمیرگاه موقت برای تعمیر و نگهداری قطارها گفت: عملیات ساخت تعمیرگاه موقت قطار شهری کرج با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و عملیات بتن‌ریزی آن تا پایان هفته به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 695975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.