کشف بیش از ۳ هزار کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان‌ غربی در ۶ ماهه نخست سال

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌غربی گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری، ۳ هزار و ۲۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شد.

سرهنگ ابراهیم جلیل‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه برای ما حذف توزیع‌کنندگان موادمخدر و معتادان متجاهر در حاشیه مدارس و مراکز آموزشی بود که در این راستا ۱۲۸ طرح پاک‌سازی اجرا شد و ۷۲۴ فرد معلوم‌الحال و معتاد جمع‌آوری شدند.

وی افزود: طرح آرامش از چهارم تا یازدهم مهرماه در شهر برای شهری عاری از معتاد اجرا شد که در این طرح ۳۹۹ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌ها شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌غربی گفت: ۶۸ نفر خرده‌فروش در این طرح دستگیر شدند و ۲۳۶ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

جلیل‌پناه تصریح کرد: پلیس در موضوع مبارزه با موادمخدر تنها نیست و در این راستا بالغ بر ۲۵ دستگاه با پلیس همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: در شش‌ماهه نخست سال جاری، ۳ هزار و ۲۵ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی را داشته است.

جلیل‌پناه تصریح کرد: در این مدت ۸ هزار و ۶۲۶ نفر در راستای مبارزه با موادمخدر و جرایم مرتبط دستگیر شدند که ۴۰ درصد رشد داشته است.

کد خبر 695937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.