تیم ملی فوتسال ایران بدون لژیونرها به جام ملت‌های آسیا می‌رود؟

سیدبندی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد و شاگردان وحید شمسایی باید خودشان را برای چالش سختی آماده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته تنها تیم صعودکننده دیگر (چین) از مرحله مقدماتی به دور نهایی صعود کرد تا تکلیف گلدان‌های قرعه‌کشی مرحله نهایی جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به‌صورت کامل روشن شود.

به این ترتیب ۱۶ تیم در چهار سید تقسیم شدند که تیم‌ملی فوتسال ایران به‌عنوان پُرافتخارترین تیم آسیا و نایب‌قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها در سید یک همراه با تیم‌های ملی تایلند، ژاپن و ازبکستان جای گرفت.

همچنین تیم ملی فوتسال کویت که هدایت آن را محمد ناظم‌الشریعه عهده‌دار می‌باشد، در سید دوم حضور دارد، مجید مرتضایی و تیم‌ملی افغانستان که با یک صعود تاریخی برای اولین بار به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا راه یافتند، در سید چهارم قرار دارند.

سیدبندی کامل این رقابت‌ها به شرح زیر است:

سید اول: تایلند، ایران، ژاپن و ازبکستان
سید دوم: کویت، تاجیکستان، عربستان و ویتنام
سید سوم: عراق، بحرین، کره جنوبی و میانمار
سید چهارم: افغانستان، استرالیا، چین و قرقیزستان

به گزارش ایمنا، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از هفدهم تا بیست‌وهشتم ماه آوریل ۲۰۲۴ (بیست‌ونهم فروردین‌ماه تا نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) به میزبانی تایلند پیگیری می‌شود. البته رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در تقویم فیفادی جایی ندارد.

از همین‌رو به احتمال فراوان چهار لژیونر ایران شاغل در لیگ اسپانیا با مخالفت باشگاه‌های‌شان مواجه شوند و نتوانند تیم‌ملی فوتسال را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ همراهی کنند و همین موضوع باعث شده تا وحید شمسایی به فکر بازگرداندن ستاره‌های نسل قبلی فوتسال باشد.

قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ روز بیست‌وسوم آذرماه برگزار می‌شود و باید دید چه قرعه‌ای در انتظار ملی‌پوشان فوتسال کشورمان است.

کد خبر 695932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.