بیش از ۳هزار فروشگاه در آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اعتبار متصل هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز مرحله ششم طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: در این راستا و در سطح آذربایجان غربی ۳ هزار و ۳۷۲ فروشگاه آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

علی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با آغاز مرحله دوم اختصاص کالابرگ اظهار کرد: در مرحله ششم طرح کالابرگ الکترونیکی که از امروز آغاز شده تمام خانوارهای دهک‌های ششم و هفتم مشمول افزایش یارانه شدند.

وی افزود: در این طرح تمام دهک‌های ششم و هفتم همانند دهک‌های یک تا پنجم مشروط به اینکه به خرید حداقل ۲۰۰ هزارتومانی ۱۱ قلم کالای اعلامی دولت اقدام کنند، یارانه‌شان افزایش می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: برای مثال اگر افراد از یارانه خود ۲۰۰ هزارتومان از اقلام تعیین شده توسط دولت خریداری کنند به ازای هر نفر یارانه بگیر ۱۲۰ هزارتومان مبلغ آن افزایش پیدا می‌کند.

دهقانی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از تمام فروشگاه‌های متصل به شبکه ملی اعتبار اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی ادامه داد: در سطح آذربایجان غربی ۳ هزار و ۳۷۲ فروشگاه آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند و می‌توانند با کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* پس از هر بار خرید از باقیمانده اعتبار خودشان استفاده کنند.

دهقانی کالاهای اعلام شده از سوی دولت را شیر کم چرب، پنیر، ماست کم چرب، تخم مرغ، مرغ، گوشت، روغن مایع، ماکارونی، قند و شکر و حبوبات بیان کرد.

کد خبر 695924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.