کشف قریب به یک تن مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی استان در هفته گذشته قریب به یک تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط و ۳۹ قاچاقچی، خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در ادامه طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و با هدف مقابله با هرگونه تهیه، توزیع مواد مخدر و در راستای پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده با اقدامات فنی و اطلاعاتی به مدت یک هفته در استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر و در بازرسی از محلات آلوده شامل ۲۸۲ کیلو تریاک، ۵۵۰ کیلو حشیش، ۳ کیلو شیشه و قریب به ۴ کیلو هروئین درجمع ۹۳۹ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با تلاش همه جانبه صورت گرفته در هفته گذشته، ۱۳ قاچاقچی مواد مخدر، ۲۶ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

جاویدان با اشاره به اجرای ۳۹ طرح پاکسازی و جمع‌آوری ۳۶۴ معتاد متجاهر و بلامکان در هفته گذشته در استان، اضافه کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته، لازم است شهروندان و عموم مردم قدرشناس استان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 695906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.