بارسلونا و یوونتوس به دنبال جذب جیدون سانچو

گفته می‌شود که بارسلونا ممکن است سعی کند جیدون سانچو را به صورت قرضی از منچستریونایتد جذب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد به صراحت اعلام کرده که جیدون سانچو وینگر انگلیسی آن‌ها، دیگر حتی یک دقیقه هم برای شیاطین‌سرخ بازی نخواهد کرد مگر اینکه عذرخواهی خود را به دلیل انتقاد از سرمربی، در ملأ عام ارائه کند.

گزارش‌هایی حاکی از آن بوده که یونایتد از فروش سانچو پنجره نقل و انتقالات ژانویه ناامید است و حتی حاضر است بخشی از دستمزد او را بپردازد تا روند خروج او از باشگاه را تسهیل کند.

به گزارش روزنامه اسپورت، بارسلونا توسط اطرافیان این بازیکن در جریان وضعیت وی قرار گرفته است. با این حال، بلوگرانا به فکر انتقال او نیست، مگر اینکه بتوانند بازیکنی را در ژانویه بفروشند.

یوونتوس یکی از باشگاه‌هایی است که علاقه‌مند به جذب سانچو به صورت قرضی است. با این حال، آن‌ها اکنون می‌خواهند این انتقال را به شکل دائمی انجام دهند، ولی ستاره انگلیسی در ماه ژوئن، آزاد خواهد بود.

پس بارسلونا ممکن است از این فرصت برای به خدمت گرفتن او با قیمت پایین استفاده کند. با این حال، سانچو همچنین باید کاهش قابل توجه دستمزد خود را بپذیرد تا به نیوکمپ برود، زیرا باشگاه کاتالانی با توجه به مشکلات مربوط به فرپلی مالی، قادر به پرداخت دستمزد فعلی او نخواهد بود.

ژاوی از داشتن بازیکنی با کیفیتی مانند سانچو، هیجان‌زده خواهد بود. با این حال، مشکلات FFP (فرپلی مالی) ممکن است یک مانع برای بارسلونا باشد.

کد خبر 695867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.