کلنگ‌زنی پروژه دوربرگردان ایمن در محور جرجان شهر گرگان

شهردار گرگان از کلنگ‌زنی دوربرگردان ایمن در محور جرجان در بیست‌وهشتمین هفته از طرح «شنبه‌های جهادی» شهرداری گرگان خبر داد.

سید محمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بیست‌وهشتمین هفته از طرح «شنبه‌های جهادی» پروژه دوربرگردان ایمن در محور جرجان با هدف ساماندهی و روان‌سازی ترافیک و تردد ایمن در محدوده محور جرجان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: شورای ترافیک شهرستان گرگان در راستای ساماندهی ورودی شرقی گرگان در حوزه ترافیک شهری، اقدامات کوتاه‌مدت و بلندمدتی شامل دوربرگردان همسطح و غیرهمسطح و همچنین یک تقاطع غیرهمسطح در محور جرجان دستور کار خود قرار داده است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: پروژه دوربرگردان ایمن غیرهمسطح ورودی شرقی گرگان در راستای ایجاد نظم ترافیک عبوری و کاهش تصادفات و تلفات جانی ناشی از تداخلات خودروها در محور جرجان است.

وی افزود: امید می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه تا سه ماه آینده، شاهد بالا بردن ایمنی و روان‌سازی تردد خودروها و سفری ایمن و کاهش تصادف در ورودی شرق گرگان باشیم.

به گزارش ایمنا، ۴۵ پروژه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در قالب «شنبه‌های جهادی» به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان ایام‌الله دهه فجر در سطح محلات کم‌برخوردار کلنگ‌زنی یا افتتاح خواهد شد.

کد خبر 695848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.