عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ مهرماه

در این بسته خبری از اختصاص ۲۳۸ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی خیابان‌های آبادان تا تدوین اطلس فرهنگی و اجتماعی پایتخت و اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری اردبیل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

تعداد ساختمان‌های پرخطر پایتخت کاهشی است

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به انتشار ساختمان‌های پر خطر گفت: در این مدت کوتاه سرعت رفع ایمنی از این اماکن مناسب بوده است.

۵۰ میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری اردبیل اختصاص یافت

محمود صفری، شهردار اردبیل از اختصاص و تزریق ۵۰ میلیارد تومان اعتبار با مساعدت شرکت بازآفرینی شهری ایران، برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در اردبیل خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ مهرماه

چگونگی سقوط مرد ۵۰ ساله در چاه ۲۵ متری «نوده‌ملک» گرگان

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان چگونگی سقوط مرد ۵۰ ساله به چاه کشاورزی روستای «نوده‌ملک» گرگان را تشریح کرد و گفت: متأسفانه طی سالیان اخیر شاهد سقوط تعدادی از هم استانی‌هایمان در چاه و جان باخت آن‌ها بودیم.

ترک فعل بعضی ارگان‌ها خدمت‌رسانی شهرداری یزد را مختل می‌کند

عزیزالله سیفی، رئیس شورای شهر یزد گفت: ترک فعل برخی از ارگان‌ها باعث شده شهرداری یزد نتواند در برخی از مناطق، خدمت‌رسانی کاملی به مردم داشته باشد و مردم در برخی از محلات با مشکل مواجه هستند.

سهم ایاب و ذهاب دانش‌آموزان دارای معلولیت توسط شهرداری مشهد پرداخت می‌شود

جواد شکوری، مشاور شهردار در امور افراد دارای معلولیت گفت: در بحث ایاب و ذهاب افراد دارای معلولیت به همت شورای شهر، هرسال کمک‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد و امسال با مصوبه شورا سهم دانش آموزان توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ مهرماه

۲۳۸ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی خیابان‌های آبادان اختصاص یافت

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: ۲۳۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۵۰ خیابان در کوی قدس آبادان اختصاص یافت.

تدوین اطلس فرهنگی و اجتماعی پایتخت توسط شهرداری

محمدامین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از تدوین اطلس فرهنگی و اجتماعی شهر تهران با هدف اصلاح نیازهای فرهنگی اجتماعی و ورزشی خبر داد.

کد خبر 695811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.