پیش‌بینی بورس فردا ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲

اگر شاخص کل فردا محدوده دو میلیون واحد را از دست بدهد، احتمال ریزش ۲۰ هزار واحدی بازار تا سطح یک میلیون و ۹۸۰ هزار واحد وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در گزارش پیش بینی بورس روز جاری یک نکته مهم اشاره شد، اینکه سرمایه گذاران باید نرخ بهره بین بانکی را رصد کنند، این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزایش آن تأثیرات منفی بر روی بازار سرمایه خواهد گذاشت، هرچند که خبر افزایش یک صدم درصدی شاید بسیار مهم نباشد، اما مشخص است روند تغییرات صعودی است و همین موضوع منجر به ورود نقدینگی زیادی به صندوق‌های درآمد ثابت شد.

میزان ارزش و حجم معاملات نیز در بازار امروز تغییری نداشت و بازار گردان‌های سهم‌های بزرگ نیز علاقه‌ای ندارند با منابع خود در سهم‌های شرکت‌های رنج‌های مثبت بکشند و یا به سمت مثبت آ نها را هدایت کنند بلکه به دنبال متعادل کردن قیمت سهم‌ها در محدوده‌های تعادلی هستند، یعنی در حوالی قیمتی منفی یک الی سه درصد خریدهای خود را انجام می‌دهند.

شاخص در سطح حساسی قرار گرفته، در صورتیکه فردا محدوده دو میلیون واحد را از دست بدهد احتمال ریزش ۲۰ هزار واحدی بازار تا سطح یک میلیون ۹۸۰ هزار واحد وجود خواهد داشت، بهتر است معامله گران رعایت حد ضرر را در اولویت خود قرار دهند.

کد خبر 695797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.