اختصاص ۲۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به استان بوشهر در دولت سیزدهم

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در مصوبات سفر دولت سیزدهم به استان بوشهر، ۲۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت که برای عمران و توسعه هزینه می‌شود.

به گزارش ایمنا، سخاوت اسدی اظهار کرد: در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در مصوبات سفر دولت سیزدهم به استان بوشهر، ۲۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت که برای عمران و توسعه هزینه می‌شود.

وی افزود: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی به ترتیب ۱۰ و ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از این اعتبارات در سرفصل‌های عمرانی هزینه می‌شود که سرعت اجرای برنامه‌ها متناسب با تسریع ابلاغ و اعلام طرح‌های عمرانی توسط فرمانداران و به خصوص فرمانداران چهار شهرستان جنوبی استان است.

اسدی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس جنوبی، هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به عنوان مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت‌ها اختصاص داد که امسال این میزان به پنج هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی ادامه داد: شورای راهبردی سال گذشته، هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در طرح آب‌رسانی به شهر جم، ۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان کنگان و ۲۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس جنوب استان هزینه کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز به تنهایی و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال طرح اجرا کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 695783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.