اجرای خدمات طرح ملی کالابرگ در ۲ هزار مغازه استان یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به آغاز طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم گفت: بیش از دو هزار مغازه در استان یزد تجهیز شده است و به ارائه خدمات در طرح ملی کالابرگ الکترونیک می‌پردازند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدرضا فلاحتی اظهار کرد: خوشبختانه دهک‌های ششم و هفتم نیز به طرح جدید کالابرگ الکترونیک اضافه شدند و با افزوده‌شدن این دو دهک افزایش چشمگیری در جمعیت مشمول طرح جدید کالابرگ الکترونیک خواهیم داشت.

وی افزود: از امروز جمعیت تحت پوشش این طرح از ۴۱ به ۶۱ میلیون نفر افزایش پیدا می‌کند که به این ترتیب بیش از ۸۰ درصد مردم کشور مشمول طرح جدید کالابرگ می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این‌که شرایط استفاده از کالابرگ همچون گذشته است، اضافه کرد: اگر هر فردی ۲۰۰ هزار تومان از یارانه‌اش را خرید کند، ۱۲۰ هزار تومان به وی اعتبار تشویقی تعلق می‌گیرد.

فلاحتی ادامه داد: مبلغ یارانه برای افراد بین دهک اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و یارانه دهک چهارم تا هفتم نیز به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است که در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومانی افراد از مبلغ یارانه، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی به آنان تعلق می‌گیرد.

وی تأکید کرد: مردم می‌توانند با نصب برنامه کاربردی «شما» و استفاده از آن از مغازه‌های نزدیک به محل خود خرید کنند و از مبلغ تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰۰ مغازه در استان یزد تجهیز شده است و به ارائه کالابرگ الکترونیک می‌پردازند.

فلاحتی افزود: طرح ملی کالابرگ الکترونیک ساده‌ترین و سهل‌الوصول‌ترین برنامه برای مردم است تا خرید آسان و نهایت بهره‌برداری از این طرح را داشته باشند، چرا که متعلق به خودشان است.

وی تأکید کرد: طرح کالابرگ الکترونیک کاملاً اختیاری است و هر شخص با هر مبلغی که بخواهد، می‌تواند از آن استفاده کند.

کد خبر 695714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.