بلندپروازی‌های ادامه‌دار عربستانی‌ها در بازار نقل و انتقالات‌

اهداف و آرمان‌های بزرگ لیگ حرفه‌ای عربستان زمانی مشخص شد که کریستیانو رونالدو ستاره سابق رئال مادرید را به خدمت گرفتند و قصد کناره‌گیری از بازار نقل و انتقالات اروپا را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جذب ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال به عربستان سعودی که بسیاری فکر می‌کردند غیرقابل تصور باشد، پس از انتقال کریستیانو رونالدو پرتغالی به النصر رخ داد. این هدف سعودی‌ها به سرعت در حال تبدیل شدن به واقعیت است، زیرا فوتبالیست‌های بزرگ بیشتری مانند ریاض محرز، کریم بنزما و نیمار جونیور به لیگ ملحق شده‌اند.

کارلو نوهرا، رئیس لیگ حرفه‌ای عربستان، اکنون اعلام کرده که لیگ حرفه‌ای عربستان، همچنان علاقه‌مند جذب توماس مولر به عنوان بازیکن آزاد از بایرن مونیخ در تابستان آینده است.

وی در جمع خبرنگاران گفت: «نظرم درباره انتقال توماس مولر به عربستان به عنوان بازیکن آزاد در سال ۲۰۲۴ چیست؟ چرا که نه، به‌طور قطع برای جذب او تلاش خواهیم کرد.»

فیلیپ کسلر [از طریق فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار] گفت: «هیچ دلیلی وجود ندارد که ما از بازار نقل و انتقالات اروپا خارج شویم‌، هر کسی که بتواند ارزش و کیفیت لیگ عربستان را بالا ببرد، جذب خواهیم کرد.»

رسانه Football Works، گزارش داده که او پیشنهاد انتقال تابستانی به لیگ برتر عربستان را رد کرده است. باید دید آیا سعودی‌ها با ارسال دومین پیشنهاد خود، موفق به کسب جواب مثبت مولر خواهد شد یا خیر.

انتقال احتمالی مولر، با توجه به شبهاتی که در مورد تمدید او با بایرن مونیخ وجود دارد، مورد توجه سران عربستانی قرار گرفته است.

کد خبر 695668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.