برای کسب طلا به مسابقات می‌رویم / چین و ژاپن رقبای اصلی ما در هانگژو هستند

ملی‌پوش اصفهانی تیم والیبال نشسته بانوان گفت: کسب مدال نقره قطعی است، اما کل تیم تلاش می‌کنند تا مدال نقره به طلا تبدیل شود.

زینب ملکی پیش از اعزام به مسابقات پاراآسیایی هانگژو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تمرینات خوبی که زیر نظر کادر فنی داشته‌ایم در حال حاضر به اوج آمادگی رسیده‌ایم، فدراسیون شرایطی را ایجاد کرد تا بتوانیم با تیم ملی روسیه اردوی مشترک داشته باشیم، همین موضوع آمادگی ما را دوچندان کرد، امیدوارم در هانگژو عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی افزود: هیئت جانبازان، معلولین ما را مورد حمایت خود قرار داده است، اما از جای دیگری حمایتی دریافت نکرده‌ایم. بارها مشکلاتمان را بیان کرده‌ایم، اما برای رفع آن اقدامی صورت نگرفته است.

ملی‌پوش اصفهانی تیم والیبال نشسته بانوان گفت: چین و ژاپن رقبای اصلی ما در این مسابقات هستند، گذشتن از سد ژاپن آن چنان سخت نیست، اما چین تیم سرسختی است که همیشه در فینال‌های المپیک حضور داشته است و به‌طور قطع این تیم کارمان را سخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال نشسته بانوان بارها نشان داده است که تیم دست و پا بسته‌ای نیست، در مسابقات جهانی بوسنی و قزاقستان نشان داده است که همیشه حرف برای گفتن دارد، اما در هر حال امیدوارم در فینال مقابل چین، روز خوبی برای ما باشد و دست پر از زمین خارج شویم.

ملکی تصریح کرد: کسب مدال نقره قطعی است، اما کل تیم تلاش می‌کنند تا مدال نقره به طلا تبدیل شود، تلاش می‌کنم مانند مسابقات قزاقستان که به عنوان بهترین پاسور انتخاب شدم، در این مسابقات نیز این عنوان مهم را کسب کنم.

کد خبر 695627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.