تامین منابع مالی، جهش کشاورزی فارس را به دنبال دارد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با این استعداد و این فرصت‌ها و زمینه‌های گسترده‌ای که در بخش کشاورزی استان فارس وجود دارد، تامین منابع مالی می‌تواند به جهش بخش کشاورزی این استان منجر شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد علی نیکبخت شامگاه _جمعه بیست مهر ماه_ در پایان بازدیدهای خود از ظرفیت‌های بخش کشاورزی پنج شهرستان این استان اظهار کرد: استان فارس در تولید محصولات کشاورزی استعداد و توانمندی‌های خیلی خوبی دارد.

وی افزود: در بازدیدهای که از شهرستان بیضاء، پاسارگاد، مرودشت و خرامه انجام شد این شهرستان‌ها در زراعت، باغبانی و مخصوصاً در دامپروری و تولید علوفه ظرفیت‌های بسیار خوبی داشتند.

وزیر جهاد کشاورزی با اذعان به اینکه در کشور در کمتر مناطقی اینچنین استعداد و توانایی‌هایی دیده می‌شود، خاطر نشان کرد: این موضوع و توانایی در زمینه‌های مختلف قابل توجه بوده است.

نیکبخت با اشاره به اقلیم بسیار خوب استان فارس، اضافه کرد: در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی این استان کار شده است اما زمینه توسعه و افزایش تولید وجود دارد و برخی مشکلات در این خصوص است.

به گفته وی استان فارس مردم علاقه مند و سرمایه گذاران خوبی دارد و اگر ما بتوانیم منابع تسهیلاتی بانکی را تأمین کنیم جهش تولیدی بسیار خوبی در تکمیل زنجیره‌های تولید و صنایع تبدیلی و تکمیلی اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 695617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.