تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری شیراز

وزیر ورزش و جوانان گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به فارس برای تکمیل سالن ۶ هزار نفره سردار شهید قاسم سلیمانی شیراز مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، کیومرث هاشمی امروز_ جمعه بیست و یکم مهرماه_ در حاشیه بازدید از سالن سرپوشیده ۶ هزار نفری شهید سلیمانی شیراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سالن یکی از بزرگترین طرح‌های ورزشی استان فارس است که در سال ۱۴۰۰ بدون تکمیل شدن و داشتن امکاناتی مانند آب و برق افتتاح شده است.

وی افزود: تا کنون یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده که برای تکمیل آن ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است که در دور دوم سفر رئیس جمهور به فارس ۳۰۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با بازدیدی که از این پروژه انجام شد حرکت خوبی از سوی پیمانکاران ما در شرکت توسعه و تجهیز وزارت برای این سالن انجام شده است و با توجه به تکمیل بخش موتور خانه و تأمین آب و برق این پروژه امید است با طرف شدن مشکلات این ورزشگاه، هر چه سریع‌تر به مرحله به برداری برسد و ورزشکاران بتوانند استفاده کنند.

هاشمی در ادامه سخنانش در خصوص پروژه‌های نیمه تمام استان فارس که حدود ۵۰۰ پروِژه است تصریح کرد: دولت برای تکمیل پروژه‌های ملی کمک خواهد کرد تا هر چه زودتر این پروژه‌ها به بهره برداری برسد اما برخی دیگر از این پروِژه ها مربوط به منابع استانی است.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در بازدید از ورزشگاه پارس شیراز مشکلات این ورزشگاه بررسی و قرار شد که مشکلات پیست دو و میدانی برطرف شود و چمن این ورزشگاه نیز با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری ترمیم شود.

کد خبر 695599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.