تعلل مدیران در اجرای طرح مولدسازی ترک فعل محسوب می‌شود

استاندار کرمانشاه یکی از کلیدهای اثرگذار برای گشایش در استان را توجه مدیران به مولدسازی عنوان کرد و از مدیران خواست در اجرای طرح مولدسازی اموال دولت تعلل نکنند و در صورت تعلل به عنوان ترک فعل با آن برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی با بیان اینکه در ماه‌های آتی کاری مهم‌تر از برگزاری شکوهمند انتخابات در استان نداریم، گفت: انتخابات همچون ناموس جمهوری اسلامی ایران است، لذا باید تمام تلاش‌ها معطوف به برگزاری آزادانه و آگاهانه انتخابات باشد.

وی با بیان اینکه سلامت برگزاری انتخابات مورد تاکید است، گفت: همه موظفیم برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از ویژگی‌های برگزاری یک انتخابات خوب است، گفت: برای داشتن شهر و جامعه‌ای آبادتر باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و همه را به حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اشتغال کماکان اولویت اول استان است، افزود: همه دستگاه‌ها موظفند به ایجاد اشتغال توجه ویژه داشته باشند.

صحرایی یکی از کلیدهای اثرگذار برای گشایش در استان را توجه مدیران به مولدسازی و تهاتر عنوان کرد و گفت: مدیران استان موظف به تمرکز بر روی مولدسازی و تهاتر هستند.

وی تاکید کرد: اگر ملک قابل مولدسازی در دستگاهی وجود داشته و مدیران آن را اعلام نکنند، به منزله ترک فعل محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه از اکنون باید در تدارک اربعین سال آینده باشیم، گفت: باید استان را آماده اربعین سال آینده کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در سفر بعدی به شهرستان اسلام آباد غرب مصوبات این سفر را پیگیری خواهیم کرد، گفت: اگر فقط مصوبات این سفر اجرایی شود، بیشترین خدمت به مردم شهرستان ارائه شده است.

صحرایی در پایان تاکید کرد: آنچه امروز مصوب کردیم گام به گام رصد می‌شود و تحقق کامل مصوبات این سفر را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

کد خبر 695588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.