طوفان الاقصی خواب آرام را از رژیم صهیونیستی گرفته است

امام جمعه رشت گفت: طوفان الاقصی و تدوام حرکت‌های جوانان فلسطین خواب و آرام را از رژیم صهیونیستی گرفته است.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: جوانان و مقاومت فلسطین در روز نخست به اهداف خود رسیدند و شکست جبران ناپذیری را به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کردند.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب و کودکش اسرائیل و بیان فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانش‌آموختگان نیروهای مسلح افزود: بنا به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب هیچ ملت مسلمانی چون مردم مظلوم فلسطین در تاریخ معاصر با دشمنی، بی‌حیایی و بی‌رحمی رژیم غاصب صهیونیستی مواجه نبوده و به اندازه این ملت مظلوم تحت فشار، محاصره و کمبود قرار نگرفته است.

امام جمعه رشت با تشریح ویژگی‌های حرکت جوانان فلسطین و گروه مقاومت خاطرنشان کرد: حرکت این دوره جوانان فلسطینی تمام‌عیار، غافلگیرانه، سریع به صورت زمینی و هوایی، سایبری، تبلیغاتی، روانی و اطلاعاتی بوده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حرکت هجومی جوانان فلسطینی در دل صهیونیست‌ها و غربی‌ها ترس انداخته است، تصریح کرد: طوفان الاقصی و تداوم حرکت‌های جوانان فلسطین خواب و آرام را از رژیم صهیونیستی گرفته است.

وی اظهار کرد: در طول این ۷۵ سال قدرت صهیونیست‌ها هوایی بوده و پیاده نظام قوی ندارند ضمن اینکه آمریکا نیز از طریق هوایی نمی‌تواند و زمینی هم بعید است، آمریکایی‌ها درگیر انتخابات بوده و با وضعیت وخیم اقتصادی مواجهند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی در کنار همه ملت‌های اسلامی قرار دارد، افزود: جمهوری اسلامی در طول سال‌های بعد از انقلاب از مردم فلسطین حمایت کرده و می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصمیم دولت در حمایت از برنج‌کاران خاطرنشان کرد: تصمیم بر آن است تا زمانی که برنج در دست کشاورزان بوده، واردات انجام نشود که اقدام خوبی است.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر ضرورت توجه به اتمام سریع‌تر پروژه‌های آزادراه رودبار و راه آهن تصریح کرد: مسئولان مربوطه به اتمام این دو پروژه مهم توجه جدی داشته باشند ضمن اینکه رشت مرکز استان گیلان نیز نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

منبع: ایرنا

کد خبر 695539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.