عملیات طوفان الاقصی، زنگ آغاز نابودی اسرائیل را به صدا درآورد

امام جمعه زرین‌شهر گفت: رژیم جعلی صهیونیستی به هیچ عنوان فکر نمی‌کرد جوانانی که در سخت‌ترین شرایط قرار دادند و با سخت‌گیری‌های شدید و تحریم همه جانبه، تحت شدیدترین تدابیر امنیتی قرار دارند اینگونه ابهت پوشالی اسرائیل را به دنیا مخابره کرده و زنگ آغاز نابودی اسرائیل را به صدا درآورند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین‌شهر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، یک‌بار دیگر هیبت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و این درحالی است که سردمداران رژیم جعلی اسرائیل و ایادی وابسته آن‌ها در جهان هنوز از انجام این عملیات در بهت و تعجب هستند.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی از رزمندگان فلسطینی، افزود: رژیم جعلی صهیونیستی به هیچ عنوان فکر نمی‌کرد جوانانی که در سخت‌ترین شرایط قرار دادند و با سخت‌گیری‌های شدید و تحریم همه جانبه، تحت شدیدترین تدابیر امنیتی قرار دارند اینگونه ابهت پوشالی اسرائیل را به دنیا مخابره کرده و زنگ آغاز نابودی اسرائیل را به صدا درآورند.

امام جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: امروز رژیم منحوس اسرائیل حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند و باید توجه داشت وقوع این طوفان حاصل رفتار سردمداران رژیم جعلی صهیونیستی بود که بر سر آن‌ها فرود آمد.

وی با اشاره به اهمیت عملیات طوفان الاقصی گفت: این اقدام شجاعانه جوانان فلسطینی باعث بهم ریختن معادلات جهانی شد، کشوری تا به دندان مسلح و مورد حمایت آمریکا، انگلیس و ایادی آن‌ها در منطقه با طوفان جوانان فلسطینی با شکست سنگینی مواجه شد و کمر رژیم غاصب اسرائیل را شکست.

آقایی اضافه کرد: کشورهای غربی به سرکردگی اسرائیل و آمریکا به دنبال از بین بردن قدرت جهانی ایران اسلامی در دنیا بودند و تمام اهدافشان بر تحقق این توطئه متمرکز بود که یکباره یکی از فاجعه‌بارترین رخدادهای ممکن بر سر آنان فرود آمد.

وی ادامه داد: مستکبران جهان در اتاق‌های فکر خود به دنبال لانه کردن کنار مرزهای ایران اسلامی برای کنترل نفوذ و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که ناگهان قلب مرکز فکر آنها مورد هجوم قرار گرفت.

امام جمعه زرین‌شهر خاطرنشان کرد: سردمداران رژیم منحوس صهیونیستی بدانند اگر به رفتارهای وحشیانه خود ادامه دهند قطعاً باید منتظر سیلی محکم‌تری باشند.

وی ایرانیت و اسلامیت را دو اصل مهم و تأثیرگذار فرهنگ سیاسی ایران دانست و افزود: مقام معظم رهبری با تدابیر حکیمانه خود پاسخ توطئه دشمنان در رابطه با انحراف فکری جوانان با مسئله اسلامیت و ایرانیت در دیدار با اعضا کنگره ملی شهدای همدان دادند.

آقایی تصریح کرد: ایشان بیان داشتند شهدای عزیز ایران اسلامی و دفاع مقدس خط بطلانی بر این توطئه و وسوسه شیطانی کشیدند و فرزندان با ایمان ایرانی با جان خود از خاک ایران عزیز در تمامی ابعاد دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ایران وقتی کشورهای ابرقدرت با حمایت صدام به مرزهای ایران حمله کرد در گوشه و کنار این کشور به پا خواسته و از خاک کشور به بهترین شکل دفاع کردند و به همه ثابت شد اسلامیت و ایرانیت نه تنها دو قطب متضاد نیستند بلکه یک حقیقت ناب است.

کد خبر 695529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.