مردم کردستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مردم متدین استان کردستان امروز پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مردم استان کردستان، امروز _جمعه بیست‌ویکم مهرماه_ همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی، جنایات رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

این راهپیمایی در شهر سنندج، مرکز استان کردستان، پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مسجد جامع دارالاحسان این شهر به سمت میدان انقلاب برگزار شد و نمازگزاران با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و به حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین پرداختند.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار استاندار کردستان در این مراسم اظهار کرد: امروز در این اجتماع بر ما واجب است که شکر عملیات دشمن‌شکن و صهیونیست‌شکن را باید به جای آورد که به همت جبهه مقاومت، جوانان رزمنده فلسطینی و گردان‌های حماس ضربه سنگینی به ارتش پوشالی صهیونیستی وارد شده است.

مردم کردستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ سرزمین‌های فلسطین را اشغال کرده و خود را یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا قلمداد می‌کرد، اما امروز با انتفاضه ملت فلسطین و انقلاب سنگ و موشک‌های قدرتمند رزمندگان فلسطینی تار و مار شده و گنبد آهنین آن در هم شکسته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: رژیم صهیونیستی دیگر هیچگاه به قبل از ۱۵ مهر برنخواهد گشت و این عمیات مایه مباهات همه مسلمانان جهان است.

وی گفت: شکر دوم ما مربوط به فتحی است که ان‌شاالله به زودی حاصل خواهد شد و رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت.

رمضانی خاطرنشان کرد: بمباران و موشک‌باران کودکان، زنان و سالمندان باریکه غزه امروز همه ما را غمگین کرده است چون به اذعان خودشان چندین برابر جنگ ۳۳ روزه تاکنون بمب و موشک بر سر منطقه غزه فرود آمده و این یکی از جنایت‌های بشری است.

مردم کردستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

کد خبر 695525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.