راهپیمایی مردم استان مرکزی در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت صهیونیست‌ها

مردم استان مرکزی با شرکت در راهپیمایی با محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل از عملیات فلسطینی‌ها در برابر این رژیم غاصب حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، راهپیمایی مردم استان مرکزی امروز_ جمعه بیست‌ویکم مهرماه_ همزمان با سراسر کشور و همگام و هم صدا با مسلمانان و آزادی خواهان جهان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی آغاز شد.

راهپیمایی مردم مؤمن و ولایتمدار اراک در حمایت عملیات طوفان الاقصی فلسطینیان از میدان شهدای این شهر آغاز شد و راهپیمایان با طی کردن مسیر پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری تا میعادگاه نماز جمعه با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست‌ها و شهادت شمار زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان، اعلام انزجار کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای محور مقاومت و پرچم گروه‌های مقاومت همچون حزب‌الله لبنان از محور مقاومت در برابر صهیونیست‌ها حمایت کردند.

اقشار مختلف مردم اعم از مرد و زن، پیر و جوان، کودک و نوجوان در شهرها و روستاهای استان مرکزی، خمین، ساوه، محلات، زرندیه و دلیجان، فراهان و تفرش و آشتیان، کمیجان و خنداب و شازند برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمدند و با در دست داشتن پلاکاردهایی، سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل خوی وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیست را محکوم کردند.

کد خبر 695501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.