راهپیمایی مردم نایین در حمایت از فلسطین و علیه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی + فیلم

مردم همیشه در صحنه شهرستان نایین جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم و به شکرانه پیروزی مبارزان فلسـطیـن همزمان با سراسر کشور به راهپیمایی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز _جمعه بیست‌ویکم مهرماه_ پس از برپایی نماز عبادی و سیاسی جمعه در نائین و همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی به منظور محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین با حضور مردم بصیر شهرستان نائین برگزار شد.

مردم انقلابی شهرستان نائین با حضور در این راهپیمایی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر شکست مفتضحانه اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم رژیم غاصب صهیونیستی و شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این غده سرطانی در زلزله ویرانگر یوم‌الله ۱۵ مهر و عملیات طوفان الاقصی تاکید کردند.

در بخشی از بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این خصوص آمده است: مشت آهنین فلسطین و گروه‌های مقاومت، نشان از تغییر شعار نیل تا فرات اسرائیل غاصب و تبدیل آن به راهبرد عملیاتی بحر تا نهر شده و سستی لانه سست‌تر از عنکبوت و شکستن هیمنه پوشالی و دروغین این رژیم سفاک کودک‌کش را بیش از پیش آشکار ساخت.

این عملیات پیش‌دستانه و ابتکاری، به وضوح ثابت کرد که دوران بزن در رو، به پایان رسیده و اگر از اسرائیل کوچک‌ترین غلطی سر بزند، تل‌آویو و حیفا توسط جبهه بزرگ مقاومت اسلامی مستقر در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عملیات پیچیده ترکیبی، غرور انگیز و افتخارآفرین طوفان الاقصی؛ ضربه‌ای مهلک و کاری بر پیکره نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند. این عملیات غافلگیرکننده و استراتژیک در قلب سرزمین‌های اشغالی، تمامی معادلات در صحنه نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد و حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف در سطح منطقه و جهان دارد.

کد خبر 695493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.