افتتاح بیمارستان ۱۸۴ تختخوابی فسا توسط رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس

همزمان با دومین روز از سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس ، چند طرح عمده و مهم حوزه سلامت در شهرستان فسا به بهره برداری رسید .

به گزارش ایمنا، بیمارستان آموزشی - درمانی ۱۸۴ تختخوابی امام حسین (ع) فسا امروز_ جمعه، بیست‌ویکم مهرماه_ از طریق ویدئو کنفرانس، توسط آیت‌الله رئیسی و با حضور وزیر بهداشت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

این بیمارستان با زیر بنای ١٥ هزار و ٢٠٠ متر مربع، ساختمان اصلی و ۷۰۰ متر ساختمان جنبی در چهار طبقه و با ۶ اتاق عمل و سایر بخش‌های درمانی، با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۵۰ نفر به عنوان یکی از مجهزترین و کارآمدترین مراکز درمانی شرق فارس و جنوب کشور آماده خدمت به مراجعه کنندگان است. ف

به گزارش ایمنا، فاز نخست ساختمان دیالیز مرکزی شهرستان با مشارکت خیرین سلامت و بنیاد علوی با ۲۰ تخت و اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال، ساختمان مرکزی سلامت‌کده طب ایرانی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، ساختمان مرکزی معاونت بهداشتی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال و دو پایگاه اورژانس در روستاهای فدشکویه و دشت خانگلی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های بخش درمان و بهداشتی در این شهرستان بود که توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

کد خبر 695492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.