روز نابودی آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان گفت: امروز نباید در حمایت از مردم فلسطین کوتاه بیایم در این راستا باید فریاد مرگ بر اسرائیل سر داد، امروز روز نابودی آمریکا واسرائیل فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی، ظهر امروز_ جمعه بیست‌ویکم مهر_ در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: در ابتدا خودم و شما نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه می‌کنم که در قرآن یکی از بزرگ‌ترین راه‌های پیروزی در دنیا تقوا است، خداوند می‌فرماید، برخی مشکلات نیز برای انسان خیر است، همانطوری که در طول ۴۴ سال انقلاب بسیاری از مشکلات را دیدیم که الان متوجه می‌شویم که خیر بوده است، مانند جنگ هشت ساله که سراسر برای کشور ما خیر بود و باعث شد ما به دستاوردهای مهم نظامی دستیابیم.

وی افزود: بهشتی که خدا در قرآن کریم به رسیدن به آن وعده داده است شامل کسانی است که بر نفس خود غلبه می‌کنند و در ایمان پیشگام هستند، همچنین کسانی که در راه خود هجرت و جهاد کنند در قرآن کریم از جمله اهالی بهشت معرفی شدند، در این راستا امروز یکی از بزرگ‌ترین نوع‌های جهاد در شرایط فعلی که مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی است جهاد تبیین تلقی می‌شود، که در این راستا ما وظیفه داریم مقابل دشمنان و نا آگاهان جهاد تبیین کنیم. همچنین خداوند در قرآن کریم به کسانی که در مقابل مشکلات صبر پیشه می‌کنند بهشت را وعده داده است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان ادامه داد: امروز جنگ اسلام و صهیونیست است و هرکجا که اسلام وارد جنگ شد پیروز میدان بوده است، امروز رژیم صهیونیستی نوکر انگلیس و آمریکا است و تمامی دستورات این کشورها را اجرا می‌کند متأسفانه در حال حاضر آب، مواد غذایی، برق و گاز به روی مردم غزه بسته شده است.

وی افزود: طی روزهای گذشته شاهد بودیم بعد از عملیات طوفان الاقصی صهیونیست‌ها به هر طریقی که توانستند از سرزمین‌های اشغالی فرار کردند، در این راستا این وعده خدا است که در قرآن کریم می‌فرماید قوم صهیونیست با صورت‌های پریشان پس از جنایاتی که داشتند نابود خواهید شد و مسجد الاقصی به دست مسلمانان آزاد خواهد شد.

میردامادی تصریح کرد: متأسفانه جنایات اسرائیل که در حال حاضر ادامه دارد باعث شده که امروز بچه‌های فلسطینی در زیر آوار گیر کرده‌اند و امکاناتی برای بیرون کشیدن آنها در غزه نیست، طبق وعده خدا پیروزی از آن اسلام است و اسرائیل به زودی به زباله دان تاریخ خواهد رفت. قرآن کریم در ۱۴۰۰ سال پیش از جنایت قوم صهیونیست خبر داده است، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید این قوم جرأت روبرویی با مسلمانان را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نباید در حمایت از مردم فلسطین کوتاه بیایم در این راستا باید فریاد زد مرگ بر اسرائیل، فکر نکنید این شعارهای اثری نخواهد داشت، امروز روز نابودی آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر فرمودند، شکست ۱۵ مهر غیرجبران برای رژیم صهیونیستی بود، زیرا دنیا فکر نمی‌کرد رژیم صهیونیستی از نظر نظامی و اطلاعاتی شکستی به این سنگینی را متحمل بشود که قابل جبران در سال‌ها نخواهد بود.

میردامادی ادامه داد: ورود شیخ زکزاکی به ایران را گرامی می‌داریم که امروز هزاران نفر از مردم نیجریه را شیعه کرده است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح ما امروز توجه کنند که سرباز امام زمان (عج) هستند و تا به امروز دستاوردهای عظیمی را برای انقلاب اسلامی کسب کرده‌اند.

کد خبر 695484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.