نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران هر روز افتخارات جدیدی می‌آفرینند

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری گفت: نیروهای جمهوری اسلامی ایران امروز در مقابله با رژیم پلید صهیونیستی مقاومت کرده‌اند و به فرمان مقام معظم رهبری نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران روز به روز افتخارهای جدیدی را می‌آفرینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین قاسمی، ظهر_ امروز جمعه بیست‌ویکم مهرماه_ در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: امام خمینی (ره) در ابتدای شروع نظام مقدس اسلامی فرمان تأسیس نهادی انقلابی-فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران را صادر کردند، این روز در حقیقت سالروز تأسیس یکی از برکات ارزشمند و دوراندیشی‌های امام خمینی (ره) است که باید آن را یکی از برگ‌های زرین کتاب ارزشمند انقلاب اسلامی در خصوص ارتش همیشه قهرمان دانست.

وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابتکار مقام معظم رهبری است که در زمانی که عضو شورای انقلاب و نماینده امام (ره) در وزارت دفاع بودند، در برهه‌ای حساس مطرح شد، این سازمان پس از تأسیس مأموریت یافت ارتش را حفظ و به عنوان ارتش مکتبی حافظ نظام مقدس اسلامی تبدیل کند.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری تصریح کرد: این نهاد مقدس امروز در تمامی نیروهای مسلح تحت عنوان نمایندگی‌های ولایت فقیه در سپاه پاسداران، وزارت دفاع و فراجا حضور دارد، وجود زمینه‌های مذهبی در بدنه ارتش موجب شد که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ارتش به مردم بپیوندد و عمل مهمی در جریان پیروزی انقلاب شود.

وی ادامه داد: با شروع جنگ تحمیلی، معنویت‌محوری در ارتش به اصل اساسی تبدیل شد که برخی از نتایج آن در دفاع ۳۴ روزه از خرمشهر و پرواز جانانه خلبانان دیده می‌شود، دفاع از حریم اهل بیت (ع) در کشورهای سوریه و عراق و تقدیم شهدا در این مسیر و عزت‌آفرینی ناوگروه ۷۵، پاسارگاد پهپادی ۳۱۳ و دریانوردی ناوگروه ۸۶ از جمله دستاوردهای امروز ارتش است.

قاسمی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اولویت قرار دادن فرمان‌های فرماندهی کل قوا در سطح کشور با راه‌اندازی نهضت قرآنی، نیروهای قرآنی را تربیت کرده است.

وی تصریح کرد: ارتقای سطح فرهنگی، مذهبی و سیاسی خانواده‌ها از طریق قرآن از دیگر توفیقات ارتش انقلابی و معنویت‌محور جمهوری اسلامی ایران بوده است، این ارتقای بینش موجب مشارکت مردم در مناسبت‌های عملی، مذهبی و انتخابات شده است.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی ولایت‌مدار، مخلص، متعهد، متخصص، پا در رکاب و مطیع عوامل رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای و ملت سرافراز ایران اسلامی بوده و مفتخر است در راه دفاع از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی ایران عزیز در کنار همه برداران نظامی سپاه پاسداران، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان تا از تمام مرزهای اعتقادی و جغرافیایی ایران عزیز دفاع کنند.

وی ادامه داد: امید است با لطف و عنایت حضرت حق و سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) رهنمودهای راه‌گشای رهبر معظم انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت انقلابی و ولایت‌پرور توفیقات نیروهای مسلح ایران به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در اعتنای معنویت، سیرت و فرهنگ اسلامی روز به روز بیشتر شود.

حسین قاسمی با بیان اینکه اقتدار و افتخاری که جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه به دست آورده است در حال حاضر مشاهده می‌شود، گفت: نیروهای جمهوری اسلامی ایران امروز در مقابله با رژیم پلید صهیونیستی مقاومت کرده‌اند و به فرمان مقام معظم رهبری نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران روز به روز افتخارهای جدیدی را می‌آفرینند.

کد خبر 695483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.