سرمربی اخراجی تیم ملی اسپانیا، هدایت مراکش را بر عهده گرفت

خورخه ویلدا، به عنوان سرمربی تیم بانوان مراکش منصوب شد و مشتاق است تا کارش را در این تیم شروع کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خورخه ویلدا با اخراج از مسند هدایت تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا، تنها ۱۶ روز پس از قهرمانی در جام‌جهانی، هدایت تیم جدیدی را به دست گرفت.

سرمربی اسپانیا به دلیل جنجال‌های زیادی که در مورد تیم، پس از جام جهانی زنان در ماه جولای، وجود داشت، توسط لوئیس روبیالس اخراج شد.

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، در مراسم اهدای مدال‌های جام جهانی فوتبال بانوان در کشور استرالیا، پس از پیروزی ماتادورها مقابل انگلیس، حرکت منشوری‌ای انجام داد که جنجال زیادی به پا کرد و به استعفای او منجر شد.

ویلدا نیز پس از این اتفاق، از تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا اخراج شد، اما اکنون تأیید شده است که او به عنوان سرمربی هدایت مراکش را بر عهده خواهد گرفت و چالش جدیدی را آغاز خواهد کرد.

مراکش برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ به جام جهانی زنان راه یافت و به مرحله یک شانزدهم نهایی رسید، جایی که از فرانسه شکست خورد. آنها در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲، نایب قهرمان شدند و میزبان این مسابقات در سال ۲۰۲۴ هستند.

ویلدا، جایگزین رینالد پدروس می‌شود که از سال ۲۰۲۱ بر مسند کار بوده و بهترین نتایج تاریخ مراکش در جام جهانی استرالیا و نیوزلند را به دست آورده است.

کد خبر 695482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.