مدیر باشگاه مطرح انگلیسی، تحت عمل جراحی قرار گرفت

باشگاه اورتون انگلیس، درباره وضعیت سلامتی بیل کنرایت، رئیس هیئت مدیره‌اش، پس از تشخیص سرطان کبد در اوایل سال جاری، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیل کنرایت مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه اورتون انگلیس، پس از انجام یک عمل جراحی مهم، اکنون درحال گذراندن دوره نقاهت خود است‌.

این مرد ۷۸ ساله، در ماه آگوست به یک تومور سرطانی در کبدش مبتلا شد و از آن زمان، برای برداشتن آن، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

گفته می‌شود که این جراحی موفقیت‌آمیز بوده است، اگرچه مشکلاتی در ادامه برای او پیش آمد و این مرد مدتی را در بخش مراقبت‌های ویژه گذراند.

بیانیه‌ای از سوی اورتون در مورد مدیر باشگاه ارائه شده است.

«این عمل کاملاً موفقیت‌آمیز بود، اما عوارض حین عمل جراحی، نیاز به یک دوره طولانی در بخش مراقبت‌های ویژه داشت.

آقای کنرایت، اکنون از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شده و بیمارستان را ترک کرده است. او برای ادامه بهبودی خود، به خانه بازگشته و انتظار می‌رود حالش رو به بهبودی برود.

تا روز اجرای پروسه، رئیس، به انجام تمام وظایف خود در باشگاه ادامه داد و در کنار آقای فرهاد مشیری سخت کار کرد تا روند فروش اورتون به مبلغ ۷۷۷ میلیون پوند را تسهیل کند. ضمن اینکه او، از کوین تلول در فعالیت نقل و انتقالات تابستانی باشگاه، حمایت کرد.

آقای کنرایت همیشه به شدت از زندگی خصوصی خود محافظت می‌کند و از اینکه در این زمان دشوار به حریم خصوصی او احترام گذاشته شده سپاسگزار است.»

کد خبر 695479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.