از ارائه خدمت مشاوره‌ای تا اجرای نقاشی ماسه‌ای

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در غرفه‌های رویداد «سرزمین زندگی» برنامه‌هایی از قبیل اجرای نقاشی شن و ماسه، تفسیر نقاشی کودکان، راهنمایی و مشاوره پدر و مادر، ثبت عکس و فیلم از خردسالان، فرهنگ‌سازی فرزندآوری و جوانی جمعیت انجام می‌شود.

روح‌الله فرشادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری برنامه سرزمین زندگی اظهار کرد: دغدغه‌ای که وجود داشت این بود که سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای دور است و مردم برای مراسم حضور پیدا نمی‌کنند، اما در شب سوم برنامه مجبور شدیم درب ورودی را برای مدتی قفل کنیم تا جمعیت وارد شده را مدیریت کنیم.

وی افزود: استقبال خوبی از سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان صورت گرفت که طی برنامه‌ریزی‌ها انتظار این شرایط را داشتیم و براساس همین ۳۶۰ درجه خدمات در سالن همایش‌های بین‌المللی پیش‌بینی شد تا مردم با وجود حجم انبوه جمعیت بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت چنین همایش‌هایی نیازمند اطلاع‌رسانی است، تاکید کرد: در این راستا باید در این برنامه‌ها سیستم صوت متمرکز قرار داد تا توسط آن اطلاع‌رسانی‌های مورد نیاز را انجام داد.

وی با اشاره به غرفه‌های حاضر در این رویداد ادامه داد: سه غرفه در فضای روباز سمت راست با عنوان‌های تصویر زندگی، نشاط زندگی، طعم زندگی، ریشه‌های زندگی و نقش زندگی با خدماتی از جمله تهیه عکس یادگاری، مجموعه بازی‌های کودکان و نوجوانان، تولیدکننده محصولات سلامت‌محور، نمایشگاه عکس سالمندان و کودکان و اجرای نقاشی بزرگ شن و ماسه‌ای فعالیت می‌کنند، در فضای سرپوشیده سالن همایش‌های بین‌المللی ۱۲ غرفه با عنوان‌هایی از جمله رادیو زندگی، مثبت زندگی، همیاران زندگی، مهد زندگی، نشانه‌های زندگی، آینده‌سازان زندگی، چهل‌تکه زندگی، قصه‌های زندگی، ستارگان زندگی، زاینده‌رود زندگی، کلاس زندگی و کتاب زندگی فعالیت خدماتی ارائه می‌دهند.

فرشادفر بیان کرد: در فضای سرپوشیده سمت راست و چپ در شش غرفه خدماتی از جمله تفسیر نقاشی کودکان، راهنمایی و مشاوره پدر و مادر، ثبت عکس و فیلم از شیرین‌کاری خردسالان یک تا چهار سال، فرهنگ‌سازی فرزندآوری و جوانی جمعیت، پایش وزنی و حرکتی کودکان و نوجوانان و نمایش کودکانه با موضوع سبک تغذیه سالم کودک و نوجوان صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در محوطه روباز بزرگ ورودی نیز فعالیت‌هایی در راستای جشن خانوادگی با حضور هنرمندان محبوب، نمایش کم‌نظیر عروسک‌های نوری، نمایش‌های میدانی عروسک‌های خاطره‌انگیز و پویش جمع‌آوری لوازم‌التحریر جهت هدیه به کودکان کم‌برخوردار انجام می‌شود.

کد خبر 695443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.