شهرستان فلاورجان ظرفیت پیشرفت بیشتری دارد

سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان گفت: اقدامات خوبی در دولت سیزدهم در شهرستان فلاورجان انجام شده است، این شهرستان پتانسیل پیشرفت بیشتری را دارد که با کمک مسئولان‌ و مردم فلاورجان قطعا به این امر دست خواهیم یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، مهدی نادری از تمام مسئولان شهرستان خواستار تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع و گره‌گشایی از مشکلات و ایجاد تعامل سازنده میان دستگاه‌های اداری، اجرایی و عملیاتی در ادارات شهرستان شد.

وی در خصوص انتخابات، با ارائه گزارشی از روند تشکیل هیئت اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و تاکید بر اجرای قوانین مربوطه از تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی خواستند آمادگی کامل را برای این مهم داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان گفت: با توجه به اعلام اداره کل مدیریت بحران مبنی بر احتمال بارش‌های زود هنگام، از دستگاه‌های امدادی و خدماتی خواستار لحاظ تدابیر لازم پیشگیرانه و امدادی شده‌ایم.

وی با اشاره به اقدامات دولت آیت‌الله رئیسی در حوزه‌های مختلف افزود: اقدامات خوبی در دولت سیزدهم در شهرستان فلاورجان انجام شده است و این شهرستان پتانسیل پیشرفت بیشتری را دارد که با کمک مسئولان و مردم فلاورجان به این امر دست خواهیم یافت.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان به ریاست سرپرست فرمانداری فلاورجان و با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فلاورجان برگزار شد.

کد خبر 695438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.