دلتنگ برگزاری جشنواره فیلم کودک بودم

مجری برنامه‌های کودک و نوجوان صدا و سیما با بیان اینکه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان پس از سه سال وقفه اتفاق افتاد، گفت: معتقدم که این چرخه دوباره باید رونق پیدا کند؛ در این دوره کودکان و نوجوانان حس و حال خوبی داشتند و دلتنگ این جشنواره بودند.

ملیکا زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان پس از سه سال وقفه اتفاق افتاد، اظهار کرد: معتقدم که این چرخه دوباره باید رونق پیدا کند، در حال حاضر کودکان و نوجوانان در این دوره حس و حال خوبی داشتند و دلتنگ این جشنواره بودند.

وی با بیان اینکه وقتی بین بچه‌ها بودم و شور و شوق کودکان و نوجوانان برای تماشا فیلم هنگام ورود به سینماها را دیدم، متوجه شدم که این به معنای امیدوار بودن کودکان است، افزود: سینماگران کشور باید توجه بیشتری به حوزه کودک داشته باشند، پس از سینماگران نیز مسئولان باید به‌صورت کارشناسانه و دغدغه‌مند به سینما کودک توجه کنند تا هرساله فیلم‌های زیاد و خوبی با موضوع کودک داشته باشیم.

مجری برنامه‌های کودک و نوجوان صدا و سیما تاکید کرد: جشنواره فیلم کودک فرصتی برای کشف استعدادها است تا فیلمسازانی وارد این عرصه شوند، اما شیرینی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان این است که پس از عبور از جشنواره دستاورد و نتیجه خوبی داشته باشد و شاهد اتفاقات مثبتی برای ذهن، فکر و خلاقیت کودکان باشیم.

وی اضافه کرد: کودکان و نوجوانان باید احساس خوبی نسبت به فیلم‌های جشنواره داشته باشند و مشاهده فیلم‌های سینمایی و رفتن به سینما را در اولویت سبد فرهنگی خود قرار دهند.

زارعی گفت: کودکان و نوجوانان اصفهانی بسیار عزیز هستند و طی این سه سالی که بین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان وقفه افتاد بسیار دلتنگ آن‌ها بودم، خیلی خوشحالم که کودکان و نوجوانان پرشور و قدرتمند در تمام مراسم‌ها شرکت می‌کنند.

وی افزود: در جشنواره فیلم کودک و نوجوان شاهدیم که کودکان و نوجوانان ایران زمین همدلانه همراه یکدیگر قرار گرفته‌اند، از این رو باید همراهی بیشتری با کودکان و نوجوانان داشته باشیم و تلاش کنیم که در کنار آن‌ها قرار بگیریم.

مجری برنامه‌های کودک و نوجوان صدا و سیما خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان اصفهانی در این روزها با اشتیاق و ذوق سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان را دنبال می‌کردند و آرزوی موفقیت برای تمام کودکان و نوجوانان ایران دارم، امید است که کودکان و نوجوانان دیگر شهرها هم از این جشنواره بهره ببرند.

کد خبر 695437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.