پویش مردمی «کجا را آسفالت کنیم؟» شهرداری کرمان راه‌اندازی شد

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از آسفالت حدفاصل تقاطع غیرهمسطح ایثار تا تقاطع الله‌آباد در قالب پویش مردمی «کجا را آسفالت کنیم؟» خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرمان، محمدرضا یحیی‌زاده اظهار کرد: با راه اندازی پویش مردمی «کجا را آسفالت کنیم؟» اولویت‌ها و دغدغه‌های مردمی در اجرای عملیات روکش آسفالت مدنظر قرار می‌گیرد.

وی اجرای پویش آسفالت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اطلاعات و گزارش‌های مربوط به معابر و نظرات مردمی توسط معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری در حال پالایش است و با توجه به دریافت نظرات مردم در پویش آسفالت، برای آسفالت معابر در سال آینده برنامه‌ریزی بلندمدتی خواهیم کرد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از آسفالت حدفاصل تقاطع غیرهمسطح ایثار تا تقاطع الله‌آباد در قالب پویش مردمی «کجا را آسفالت کنیم؟» خبر داد و گفت: اجرای روکش آسفالت در محدوده ذکرشده به متراژ ۲۵ هزار مترمربع در حال اجراست و به‌زودی به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی‏‌که معابر پیشنهادی مردم در خصوص آسفالت، معارضی با حفاری نداشته باشد، به‌عنوان برنامه‌های آینده عمرانی در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 695434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    3 0
    سلام لطفا کوچه شماره 19 خیابان شیخ احمد کافی شمالی را هم که در نقشه شهر کرمان هست را آسفالت کنید چرا که تنها کوچه ای هست در این خیابان آسفالت نیست و سال‌های سال خاکی است.
  • علی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    از شهردار محترم و معاون محترم امور حمل و نقل خواهش میکنم از آسفالت جدید محور الله آباد بازدید کنند و ببینند که پیمانکار و ناظر محترمشون چه گندی زدند با این آسفالت .و یک نگاهی هم حتما به خط کشی بیاندازند.واقعا جای تاسف هست .که سرمایه کروم رو این چنین نابود میکنید
  • امیرمحمد جہانگیری IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام خستہ نباشید لطفا کوچہ ھای اللہ اباد اسفالت کنید مخصوصن بوستان 8 وتہ کوچہ26و28و نیلوفر چون وقتی زمستان میشہ سخت میشہ رفت امد کنیم و مدرسہ نمیشہ برویم
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    از شهردار محترم خواهش می کنم از کوچه 19 خیابان شیخ احمد کافی شمالی بازدید کنید کوچه خاکی است و هیچ گونه زیر سازی صورت نگرفته است و متراژ زیادی را هم ندارد. استدعا دارم قبل از زمستان امسال دستور بدهید آسفالت شود چون واقعا در زمان بارندگی رفت و آمد خیلی دشوار است.