افتتاح نخستین باغ وحش مصنوعی در بندرعباس/ پیاده‌راه‌های قم آسیب‌شناسی می‌شود

پربازدیدترین اخبار شهری ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا،، "تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری قم"، "افتتاح نخستین باغ وحش مصنوعی ساوانا در بندرعباس"، "پروژه‌های جدید مشارکتی در محدوده مرکزی شهر تبریز اجرایی می‌شود"، "ناژوان عرصه‌ای برای ایجاد امنیت پایدار و تفریحات خانواده‌محور است"، "راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت بازارهای میوه و تره‌بار شهر یزد"، "اصناف فعال در بزرگراه شمالی شهر کرمان ساماندهی می‌شوند"، "مشارکت با بخش خصوصی، پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان"، "ارسال ۸ پرونده از کمیسیون ماده ۱۰۰ به واحد اجرای احکام شهرداری قزوین"، "تشریح پیشرفت ۳ پروژه بزرگ مقیاس شهری شیراز"، "پیاده‌راه‌های شهر قم آسیب‌شناسی می‌شود"، از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته بود.

تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری قم

در مراسمی با حضور شهردار قم، از ۵ کارمند نمونه و ۵ کارمند برتر شهرداری قم تجلیل شد.

افتتاح نخستین باغ وحش مصنوعی ساوانا در بندرعباس

به مناسبت روز ملی کودک، آئین افتتاح نخستین باغ وحش مصنوعی حیوانات آفریقایی (ساوانا) با حضور مسئولان و استقبال پرشور مردم برگزار شد.

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در این مراسم اظهار کرد: نخستین پارک موضوعی و باغ وحش مصنوعی شهر بندرعباس به مساحت یک هکتار شامل مجسمه ۶۴ گونه از حیوانات مناطق گرمسیری آفریقا (ساوانا) در بوستان شهید دباغیان و مجاورت پارک گل‌ها با هدف آموزشی و تفریحی و گردشگری و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر احداث و بهره‌برداری شد که مدت زمان اجرای آن هشت ماه بوده است.

پروژه‌های جدید مشارکتی در محدوده مرکزی شهر تبریز اجرایی می‌شود

حسین منیری‌فر، شهردار منطقه هشت تبریز گفت: پروژه‌های مهمی در محدوده شهرداری منطقه هشت تبریز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است و تلاش داریم با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری، پروژه‌های جدید مشارکتی را در محدوده مرکزی شهر آغاز کنیم.

ناژوان عرصه‌ای برای ایجاد امنیت پایدار و تفریحات خانواده‌محور است

مهدی قائلی، مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: عرصه ناژوان با ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری خود می‌تواند محیطی سالم و امن برای تفریحات خانواده‌محور، شور و نشاط اجتماعی و امنیت پایدار در شهر ایجاد کند.

اصناف فعال در بزرگراه شمالی شهر کرمان ساماندهی می‌شوند

امیر هاشمی، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان از اجرای طرح شناسایی و ساماندهی اصناف فعال در بزرگ‌راه شمالی شهر خبر داد.

مشارکت با بخش خصوصی، پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله سرمایه سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان

ابوالفضل توکلی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در این مراسم با بیان اینکه این اقدام در سازمانی شکل گرفته که از لحاظ تعریف وظایف سازمانی مرتبط با تخصص آن نیست، اظهار کرد: این اقدام یک سرمایه‌گذاری و حرکت به سوی درآمد پایدار و تبیین فرصت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه این زمین ۱۲ سال گذشته توسط سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان خریداری شده است، افزود: وسعت زمین ۱۳۰۰ متر مربع و کاربری این مجموعه بالغ بر ۷ هزار متر مربع، تجاری و مسکونی است‌، همچنین با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال با مشارکت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و طی ۳۲ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید

راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت بازارهای میوه و تره‌بار شهر یزد

علیرضا سرسنگی، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: در راستای ساماندهی بازارهای میوه و تره بار و در جهت اعمال قیمت و کنترل بازار میوه، سامانه جامع مدیریت بازارهای میوه و تره بار با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد راه‌اندازی شد.

ارسال ۸ پرونده از کمیسیون ماده ۱۰۰ به واحد اجرای احکام شهرداری قزوین

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز داخل شهر در راستای رعایت اصول شهرسازی گامی مؤثر محسوب می‌شود و طی شهریورماه امسال، هشت پرونده از کمیسیون ماده ۱۰۰ به واحد اجرای احکام برای بررسی دقیق‌تر ارجاع شده است.

تشریح پیشرفت ۳ پروژه بزرگ مقیاس شهری شیراز

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز سه پروژه بزرگ مقیاس سپهبد شهید سلیمانی، زیرگذر گویم و خط ۲ مترو را مورد بررسی قرار داد و بر موضوعات مختلفی نظیر تسریع در اتمام پروژه‌ها طبق زمان‌بندی، مسائل مالی و عمرانی تأکید کرد.

پیاده‌راه‌های شهر قم آسیب‌شناسی می‌شود

محمد مداحی‌هرندی، مدیر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم گفت: پروژه‌های آسیب‌شناسی پیاده‌راه‌ها که در معاونت حمل‌ونقل مطرح شده در دستور کار است تا وضعیت پیاده‌راه‌ها در مقایسه با دنیا بررسی و تجربه‌های موفق آن‌ها در طرح جامع برای احداث پیاده‌راه اعمال شود.

کد خبر 695433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.