پردیس سینمایی کودکان در شهر رویاها احداث می‌شود

شهردار اصفهان گفت: پردیس سینمایی کودکان در شهر رویاها احداث و به جشنواره بین‌المللی کودکان تقدیم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه پنجشنبه _بیستم مهر ماه_ در اختتامیه سی‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان که در سالن کوثر برگزار شد، اظهار کرد: به‌عنوان میزبان از زبان مردم شهر بیان می‌کنم و امیدوارم حق میزبانی را ادا کرده باشیم، از طرفی برای دوره‌های بعد پیش‌بینی کرده‌ایم تا یک پردیس سینمایی در شهر رویاها احداث کنیم.

وی افزود: اولین پردیس سینمایی کودکان تقدیم به جشنواره بین‌المللی کودکان خواهد شد، همچنین برای سال آینده قصد داریم سرزمین کودک و نوجوان را نیز به همه بچه‌های ایران تقدیم کنیم.

شهردار اصفهان عنوان کرد: خواهشم از تمام هنرمندان این است تا کمک کنند دو عنصر تاریخ و گذشته و امید به آینده از طریق آثارشان برای نسل جدید به به نمایش گذاشته شود، زیرا در این مسیر شما هنرمندان نقشی مؤثر خواهد داشت.

قاسم‌زاده تصریح کرد: برخی کشورها با قدمت بسیار کمتر از ایران مشغول هویت آفرینی هستند اما تاریخ و فرهنگ ما گذشته تاریخی عظیمی دارد که باید معرفی شود.

به گفته وی، تاریخ و فرهنگ ما سرشار از قهرمانان و افتخارات است که نسل کودک و نوجوان باید از طریق آثار شما این تاریخ را بشناسند و از طرفی به آینده نیز امید پیدا کنند.

کد خبر 695399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.