جشنواره فیلم کودک و نوجوان با هویت هنری مردم اصفهان عجین شده است

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان پیشران سینماگران جدید سینمای ایران است که عاشقانه فیلم‌های جدیدی را تولید می‌کنند و از طرفی نهایت مایه امید فرزندان برای رسیدن به قله است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید زین‌العابدین شامگاه پنجشنبه _بیستم مهر ماه_ در اختتامیه سی‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: از مردم شریف و نجیب اصفهان متشکرم که اجازه دادند این جشنواره برای بیست‌وسومین بار میهمان اصفهان باشد.

وی افزود: این جشنواره با هویت هنری مردم اصفهان عجین شده و از طرفی نام فیلمسازان سینمای اصفهان بر این جشنواره می‌درخشد، همچنین پیشران سینماگران جدید سینمای ایران است که عاشقانه فیلم‌های جدیدی را تولید می‌کنند و در نهایت مایه امید فرزندان برای رسیدن به قله است.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان ضمن تشکر از مدیران شهری اصفهان برای برگزاری این جشنواره عنوان کرد: از همه میهمانان خارجی و داوران بخش بین‌المللی تشکر می‌کنم که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت کردند تا ظرفیت‌های سینمای کودک و نوجوان ایران را از نزدیک ببینند و سفیرانی برای انتقال پیام و ظرفیت ایران باشند.

کد خبر 695387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.