فرمانداری به دنبال ایجاد بازارچه صنایع دستی دالاهو است

فرماندار دالاهو با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهرستان دالاهو، گفت: پیگیری ایجاد بازارچه صنایع دستی دالاهو از اولویت‌های فرمانداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود محنتی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه، بیستم مهرماه_ در نشست صمیمی جمعی از هنرمندان صنایع دستی و چاقوسازان دالاهو، اظهار کرد: فعالان و هنرمندان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نقش بسزایی در معارفه و شناساندن فرهنگ، آداب، رسوم و توانمندی‌های شهرستان به همگان دارند.

وی افزود: برندسازی و تبلیغات مناسب به ویژه در فضای مجازی عامل مهمی در جهت معرفی محصولات و رونق بازار فروش است.

فرماندار شهرستان دالاهو اظهار کرد: انتظار ما از فعالان صنایع شهرستان دالاهو این است که در این عرصه تلاش خود را به کار گرفته و مجموعه فرمانداری نیز با تمام ظرفیت حمایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت بازارچه‌های صنایع دستی در شهرها و روستاها باعث می‌شود که هنرمندان با انگیزه و رغبت بیشتری به تولید محصولات و صنایع دستی خود روی آورده و آن‌ها را جهت فروش عرضه کنند.

محنتی همچنین به ضرورت ایجاد یک بازارچه صنایع دستی در شهرستان دالاهو اشاره کرد و گفت: پیگیری ایجاد بازارچه صنایع دستی شهرستان دالاهو از اولویت‌های اصلی فرمانداری است که به جد آن را دنبال خواهیم کرد

کد خبر 695383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.