مشکل لیورپول برای میزبانی از تماشاگران در آنفیلد

لیورپول مجبور است به دلیل بازسازی استادیوم آنفیلد، تا پایان سال با ظرفیت کمی‌ از هوادارانش میزبانی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، لیورپولی‌ها مجبور شده‌اند ظرفیت ورزشگاه آن فیلد را به ۵۱ هزار نفر محدود کنند، زیرا کار بازسازی در طبقه بالای جایگاه کُپ (ویژه) ادامه دارد؛ این بازسازی تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

بیلی هوگان، مدیر اجرایی باشگاه، در بیانیه‌ای گفت: «می‌خواهم از همه حامیانمان به خاطر صبر و درکشان در هنگام عبور از این وضعیت که همانطور که اشاره کردم در چند ماه گذشته فوق‌العاده چالش‌برانگیز بوده، تشکر کنم؛ تا زمانی که همه اطلاعات مورد نیاز را در دسترس نداشته باشیم، باید وضعیت موجود را برای باقیمانده سال تقویمی، حفظ کنیم. اساساً به این معنی که ظرفیت در آن فیلد مانند بازی‌های خانگی قبلی که مشاهده کرده‌ایم، همان‌گونه باقی خواهد ماند. در این فصل، طبقه پایین غرفه، باز خواهد بود و طبقه بالا تا پایان سال تعطیل باقی می‌ماند.»

بازسازی استادیوم، با ۸۰ میلیون پوند (۹۸ میلیون دلار) در سال ۲۰۲۱ آغاز شد و انتظار می‌رفت تا آغاز فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ به پایان برسد؛ با این حال، تغییر پیمانکار، کار را بیشتر از قبل به تأخیر انداخت و سکوهای جدید، تا سال آینده افتتاح نخواهد شد.

لیورپول قبل از بازی بعدی خود در خانه مقابل اورتون که بیستم اکتبر برگزار می‌شود، با هوادارانی که بلیت‌های سطح بالای جایگاه کُپ آن فیلد را دارند، تماس خواهد گرفت تا راه‌حلی برای آن‌ها پیدا کند.

کد خبر 695379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.