پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار در پیام مشترکی، سالروز سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز_پنجشنبه بیستم مهرماه_ در پیام مشترکی، سالروز سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه را گرامی داشتند.

در متن این پیام آمده است: بیستم مهرماه، روزی درخشان و به‌یادماندنی در تاریخ استان کرمانشاه و منطقه غرب کشور است. روزی که به نماد عزت و سربلندی برای مردم عزیز استان تبدیل گردید.

این پیام می‌افزاید: سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای-حفظه‌الله به این خطه پرافتخار میهن اسلامی، نمودی دیگر از اتحاد و ولایتمداری در این استان و یادآور رشادت‌های مردم غیور کرمانشاه در سال‌های دفاع مقدس بود.

در ادامه متن پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه آمده است: این روز، نشانی از حماسه پرشکوه حضور باطراوت مردم شریف استان کرمانشاه در صحنه‌های انقلاب اسلامی است. مردم غیوری که با هر زبان و هر مذهب، از اقصی نقاط این استان سرافراز، در آن ایام نورانی، با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و رهبر معظم این انقلاب تجدید پیمان کردند.

و چه زیبا بود که در بیانات آن رهبر فرزانه از این دیار به عنوان «سینه‌ی ستبر و چهره‌ی زیبای ایران در عرصه‌های علمی، هنری و فرهنگی» تعبیر کردند و فرمودند: «همه‌ی ویژگی‌های لازم و خصایص نیکو در این استان نخبه‌پرور، جمع شده است».

در ادامه متن این پیام همچنین آمده است: در سال‌گشت حضور رهبر حکیم در «سرزمین پرافتخار محب اهل‌بیت-علیهم‌السلام و مهد جوان‌مردی، دلاوری و پهلوانی، خطه‌ی با برکتِ صبر، مقاومت، ایستادگی و ایثار و دیار مصفّای سلحشوری و وفاداری» بار دیگر از عنایات و توجه ویژه ایشان به کرمانشاه سرافراز سپاسگزاری می‌کنیم و همه‌ی مردم فداکار و مسؤولین خدمتگزار، با هم عهد می‌بندیم تا تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی با هم‌دلی و هم‌راهی در راستای تعالی و آبادانی استان بیش از پیش کوشا باشیم.

کد خبر 695374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.