نشان‌ عالی تبریز بر سینه خیّر بزرگ مدرسه‌سازی ایران

شهردار تبریز، نشان‌ عالی شهر تبریز را به نمایندگی مردم این شهر، بر سینه کریم مردانی‌ آذر خیّر بزرگ مدرسه‌‍سازی ایران نشاند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ظهر امروز_ پنجشنبه بیستم مهرماه_ در ویژه برنامه «تکریم کریم»، که با قدرشناسی از چند دهه فعالیت خیرخواهانه کریم مردانی آذر برگزار شده بود، لوح زرین، نشان عالی شهر تبریز و نشان عالی دوست‌دار کودک به مدرسه ساز بزرگ کشور اهدا شد.

همچنین شهردار تبریز از پروژه تولید فیلم سینمایی با محوریت شخصیت خیر ملی مدرسه ساز، کریم مردانی آذر خبر داد.

همچنین در این رویداد، شهردار تبریز «نشان عالی دوست دار کودک» را برای اولین بار به کریم مردانی آذر، به عنوان یکی از مهمترین حامیان سلامت و آمورش کودکان اهدا کرد.

این مراسم که با استقبال گسترده شهروندان تبریزی، چهره‌های سرشناس این شهر، دانش‌آموزان مدارس احداث شده توسط کریم مردانی آذر، خیران مدرسه‌ساز، فعالین اجتماعی و … برگزار شد، برنامه‌های متعددی در تکریم وی به اجرا در آمدند.

قرائت قرآن، اجرای موسیقی توسط دانش آموزان مدارس کریم مردانی آذر، گرامیداشت نودمین سالگرد تولد، اجرای اهدای گل و شادمانی به وسیله دانش آموزان مدارس مردانی آذری صورت گرفت.

در این مراسم، کودکان مدارس مردانی آذری به ادای احترام به پدربزرگ معنوی خود پرداختند. اجرای بخش‌های مختلف برنامه توسط کودکان و نوجوانانی که در مدارس مردانی آذر تحصیل کردند یا سلامت خود را در بیمارستان وی بازیافته‌اند انجام شد.

رونمایی از تمبر اختصاصی خیر بزرگ مدرسه ساز کشور، مجسمه سردیس کریم مردانی آذر و تصویرگری چهره وی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این برنامه بود که با همراهی مخاطبان این برنامه همراه بود.

آئین نکوداشت تکریم کریم به همت ستاد ویژه گرامیداشت این خیّر بزرگ مدرسه ساز و همراهی شهرداری تبریز در سالن همایش‌های بین‌المللی خاوران برگزار شد.

کد خبر 695367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.