تولیت جدید مسجد مقدس جمکران قم معارفه شد

آئین معارفه تولید جدید مسجد مقدس جمکران با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین معارفه تولیت جدید مسجد مقدس جمکران امروز_ پنج شنبه بیستم مهرماه- با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

حجت‌الاسلام رحیمیان، تولیت سابق مسجد مقدس جمکران در این مراسم در سخنانی از تلاش‌های خیران و خادمان افتخاری مجموعه تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه در دوره اخیر میزان برنامه‌های فرهنگی مسجد جمکران از ۲۲۰ برنامه در سال به ۴۵۰ برنامه رسیده است اظهار کرد: مسجد جمکران نیاز به کارهای زیرساختی متعددی دارد.

تولیت سابق مسجد مقدس جمکران با اشاره به تفاهم‌نامه با وزارت جهاد کشاورزی در خصوص اختصاص سه هزار و ۴۰۰ هکتار متر مربع از منابع طبیعی به جمکران افزود: احداث یک شهرک اقامتی در مجاورت مسجد جمکران می‌تواند برای شهر قم ظرفیت بسیار ویژه‌ای ایجاد کند.

درخواست تولیت سابق مسجد جمکران از دولت

وی با اشاره به بلاتکلیفی ایستگاه قطار جمکران تصریح کرد: از مسئولان دولتی و دست‌اندرکاران می‌خواهیم که یک ایستگاه و توقفگاه راه آهن سریع‌السیر تهران به اصفهان و شیراز، در جمکران ایجاد شود.

رحیمیان با اشاره به مخالفتش با ساخت آرامستان دارالسلام در نزدیکی مسجد جمکران، گفت: به ۱۶ دلیل مختلف با احداث این آرامستان مخالف بودیم و امیدواریم این مجموعه چند صد هکتاری به فضای سبز تبدیل شود.

کد خبر 695332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.